Galeria Bronowice na sportowo
Krakowska Galeria Bronowice już jesienią ma szansę stać się jednym z ulubionych miejsc zakupów dla miłośników aktywności fizycznej. Ofertę nowo powstającego centrum handlowego wzbogacą salony sieci Intersport i Salewa, specjalizujące się w sprzedaży odzieży oraz sprzętu sportowego, turystycznego i wspinaczkowego.
2013-10-08, 11:21

- Chcąc stworzyć jak najbardziej kompleksową ofertę, musieliśmy myśleć w kategoriach potrzeb naszych przyszłych klientów. Dlatego też w Galerii Bronowice nie mogło zabraknąć takich sklepów jak Intersport czy Salewa - mówi Iwona Sitko, Dyrektor Galerii Bronowice. – Myślę, że sportowa propozycja naszego centrum powinna zainteresować zarówno osoby stawiające pierwsze kroki w sporcie, jak i tych, którzy mają za sobą już pewne doświadczenie - dodaje.

Znana i ceniona wśród entuzjastów wspinaczek górskich i sportów outdoorowych marka Salewa posiada w swojej ofercie bogaty wybór odzieży wyprawowej o wysokich parametrach technicznych, specjalistyczne obuwie trekkingowe i podejściowe, najwyższej jakości akcesoria, sprzęt alpinistyczny, namioty oraz szeroką gamę funkcjonalnych plecaków turystycznych i wspinaczkowych. Firma od lat współpracuje ze znanymi alpinistami i sportowcami, a jej produkty są dostępne obecnie w ponad 30 krajach.

Intersport Polska S.A. specjalizuje się w detalicznej sprzedaży odzieży, sprzętu i akcesoriów dla około 40 dyscyplin sportu. Klienci sklepu mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów specjalistycznych i ogólnosportowych zarówno znanych producentów, jak i marek własnych Intersport. Jako lider wśród salonów sportowych na polskim rynku, spółka posiada obecnie 32 salony zlokalizowane w 21 największych miastach Polski.

Sklepy Salewa (ponad 81 mkw) oraz Intersport (prawie 795 mkw) będą zlokalizowane obok siebie na poziomie 1.

W Galerii Bronowice znajdzie się 160 sklepów znanych marek, największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, elektromarket Saturn, szeroka oferta restauracyjna oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci. Do dyspozycji przyjeżdżających zostanie oddanych 2800 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach.

Pod względem powierzchni będzie drugim co do wielkości centrum handlowym w Krakowie (60 tys. m2 powierzchni użytkowej).

Dzięki trwającej przebudowie układu komunikacyjnego będzie miała wygodne połączenie z centrum, portem lotniczym Balice, autostradą A4 oraz okolicznymi miejscowościami. Właśnie dzięki tak dogodnej lokalizacji i komfortowemu dojazdowi, swym oddziaływaniem obejmie nie tylko Kraków i najbliższą okolicę, ale otworzy się również na dalsze ośrodki. Swoim zasięgiem obejmie ponad 1.2 mln mieszkańców Krakowa i okolic.

Budowę Galerii rozpoczęto w styczniu 2012 roku, otwarcie zaplanowano na listopad 2013 roku. Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.