Żagiel Med z ISO 9001:2008
Spółka Żagiel Med opracowała oraz wdrożyła system zarządzania jakością ISO 9001:2008 w swoich placówkach. To standard akceptowany i rozpoznawany na całym świecie. Tym samym Żagiel Med dołączył do grona firm, które w swojej strategii działania kierują się m.in. orientacją na klienta, zaangażowaniem całej kadry czy ciągłym jej doskonaleniu.
2013-09-26, 21:20

- Certyfikat, jaki otrzymaliśmy jest potwierdzeniem i dla naszych pacjentów, ale także dla całego naszego zespołu, że pracujemy zgodnie z wyznaczonymi standardami. Nasi pacjenci mogą oczekiwać znacznie więcej od pracowników naszego szpitala oraz naszych przychodni. Cały czas doskonalimy swoją pracę, co przekłada się na zadowolenie naszych pacjentów. To także prestiż dla całej naszej firmy – mówi Dorota Karczewska, Prezes Żagiel Med.

ISO 9001:2008 to jedyna norma zawierająca wymagania dla systemu zarządzania jakością, która została wydana w języku polskim w lutym 2009 roku przez Polski Komitet Normalizacyjny. Normę tę mogą stosować wszystkie organizacje, niezależnie od ich wielkości i rodzaju. Ukierunkowana jest ona na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta, a więc określonych potrzeb względem produktów czy usług danej organizacji. Do głównych wymagań normy ISO 9001:2008 należą m.in.: wprowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami, zaangażowanie kierownictwa w budowanie systemu zarządzania jakością, zorientowanie na klienta, wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami, ciągłe doskonalenie czy dokonywanie systematycznych pomiarów (np. zadowolenia klienta).

- Wdrożenie normy ISO 9001:2008 dla Żagiel Med oznacza wiele korzyści zarówno dla pacjentów, zespołu jak i współpracującymi ze spółką kontrahentami. Pokazujemy naszym pacjentom, że inwestujemy nie tylko w najnowocześniejszy sprzęt medyczny ale przede wszystkim podnosimy kompetencje naszego zespołu. Inwestujemy również w nowoczesne metody zarządzania co wskazuje, że poważnie podchodzimy do przyszłości naszej firmy – dodaje Dorota Karczewska, Prezes Żagiel Med.

Otrzymanie Certyfikatu ISO 9001:2008 było zwieńczeniem długotrwałego procesu, który rozpoczął się w marcu br. Wdrażanie systemu zarządzania jakością obejmowało zarówno szkolenia dyrekcji, kierowniczej kadry medycznej i niemedycznej oraz pozostałych pracowników wszystkich placówek Żagiel Med. Dodatkowo obejmowało tworzenie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością w obszarze administracji i świadczonych przez nas usług medycznych. Ostatnim etapem było przystąpienie Żagiel Med do audytu certyfikacyjnego niezależnej jednostki. Certyfikacja odbyła się we wrześniu br. i została przeprowadzona przez zewnętrzną niezależną jednostkę certyfikującą Q&R Polska Sp. z o.o. Na podstawie wyników audytów we wrześniu przyznano certyfikat dla spółki Żagiel Med. Certyfikat jest ważny przez 3 lata. W tym czasie co roku będzie prowadzony audyt sprawdzający.

Proces wdrażania Systemu Zarządzania Jakością oraz szkolenia koordynowała olsztyńska firma QMM Doradztwo.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.