Kolekcja powstała jako odpowiedź na oczekiwania klientów, zmieniający się styl życia i wymagania rynku.
- W czasach kryzysu i braku optymizmu, najlepiej sprawić sobie odrobinę luksusu - to najlepsze lekarstwo na poprawę nastroju – mówi Agnieszka Prus, product manager Sweet Home. – Dlatego właśnie powstała kolekcja BON-TON- jako antidotum na codzienne troski. Dobry ton w nowej kolekcji polega na stworzeniu nastroju, umiejętnie dobranych deseniach i niejednokrotnie nowatorskim zestawieniu kolorów.
Najnowsze wzory przygotowały projektantki Andropolu.
- Stworzyłyśmy tę kolekcję, pamiętając o tym, jak zmienia się nasz styl życia, kultura i społeczeństwo , i że lekceważenie zasad dobrego stylu i smaku często obraca się przeciwko nam - mówi Ewa Wrażeń, kierownik działu wzornictwa Andropolu.- Pojawiają się tu proste formy geometryczne: koła, rzuty, rytmiczne szlaki czaszek, motywy ptaków: sów i flamingów. Są też motywy z „pieprzu tureckiego” w nowych wariacjach kolorystycznych, kule pękających przetransponowanych roślin, fotograficzne i schematyczne kwiaty, odciski delikatnych koronek i ornamentów. Wszystko to w nowej kolorystyce i nowych układach.
Kolekcja dostępna będzie w szerokiej gamie wzorniczej w dwóch wersjach: BON TON – pościel z tkaniny bawełnianej – satyny, szyta standardowo oraz BON TON LUX, czyli konfekcja z niezwykle miękkiej satyny, tkanej z bardzo cienkich bawełnianych przędz. To pościel, która w dotyku sprawia wrażenie jedwabiu, z ekskluzywnym wykończeniem, o brzegach zakończonych elegancką lamówką.
Nowe kolekcje Sweet Home dostępne będą w sprzedaży już od listopada br. w sklepach internetowych: www.andropol.eu, www.e-sweethome.com.pl oraz w sklepach firmowych Sweet Home: w Białymstoku, przy ul. Przędzalnianej 8, Andrychowie, ul. Krakowska 83 oraz w Łodzi, ul. Brukowa 10. Konfekcja będzie dostępna w dwóch rozmiarach: 160x200 cm oraz 200x220 cm.