redNet Media wraca do gry
Trudne czasy w branży nieruchomości to wyzwanie dla ekspertów od organizacji targów. Umiejętność wyczucia rynku, znajomość potrzeb wystawców oraz nowatorskie rozwiązania to podstawa jeśli chodzi o sprawną organizację targów. Dziś klientowi to jednak nie wystarczy. Ale czy można wymyśleć coś nowego w kwestii organizacji targów? Najlepszym dowodem na to, że jednak można, jest firma RedNet Media, która po okresie intensywnych zmian organizacyjnych i uzbrojona w sztab fachowców od marketingu z impetem zagarnia dla siebie większą cześć rynku wystawienniczego w Polsce.
2013-09-17, 13:37

W ostatnim czasie firma przeszła intensywne zmiany reorganizacyjne, co pozwoliło jej lepiej przygotować się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku nieruchomości i skuteczniej podejmować działania mające na celu wyróżnienie się pośród firm konkurencyjnych. „Mamy ambicje, aby zawalczyć o pozycję lidera. Korzystając z naszych wieloletnich doświadczeń, wiem że jest to w zasięgu naszych możliwości. Dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, codziennie aktywnie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, wychodzimy naprzeciw, a często wyprzedzamy oczekiwania naszych klientów oferując im znacznie więcej, niż tylko kompleksową organizację targów. Dla naszych klientów jesteśmy nie tylko partnerami biznesowymi, ale również doradcami, strategami i wizjonerami. Dzięki takiemu podejściu nasza oferta zdecydowanie różni się od ofert konkurencji” – mówi Magdalena Serwatko, prezes redNet Media Sp. z o.o.

Spółka redNet Media specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest również organizatorem Targów Rodzinnych w największych miastach Polski. Spółka planuje dynamicznie rozwijać portfolio swoich usług, wychodzących daleko poza standardowy pakiet jaki otrzymują wystawcy od konkurencji.

Pojawiają się głosy w branży, że formuła targów już się wyczerpała, że internet i media społecznościowe przejęły rolę, jaką do tej pory pełniły targi. Absolutnie się z tym nie zgadzam, uważam, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu kupującego z deweloperem, gdzie mamy możliwość dokładnego sprawdzenia oferty czy zadania pytań. Trzeba szukać tylko na tyle nowych rozwiązań, żeby targi były rzeczywiście atrakcyjne dla obu stron; wystawców i zwiedzających – dodaje Magdalena Serwatko.

W odpowiedzi na nowe wyzwania stojące przed spółką, redNet Media rozpoczęła współpracę z agencjami: UMBRELLA Marketing Group, Re-akcja oraz Core PR, odpowiedzialnymi za przygotowanie kompleksowej strategii marketingowo-PR-owej. Wśród wielu innowacyjnych narzędzi nad którymi obecnie pracuje firma znajdzie się platforma internetowa skupiająca firmy z branży nieruchomości i oferująca szereg udogodnień zarówno dla wystawców jak i zwiedzających. Swoim zasięgiem obejmie ona tradycyjne targi wraz z social media i szeroko rozumianymi aktywnościami

on-line. Platforma będzie użytecznym narzędziem dla deweloperów, dostarczając im konkretnego klienta kupującego mieszkanie na trzech ważnych etapach: przed targami, w trakcie i po targach. Ponadto, redNet Media wychodzi z inicjatywą konsolidacji rynku wystawców. W tym celu planuje organizację debat poświęconych najistotniejszym kwestiom związanym z branżą nieruchomości oraz cykl imprez, podczas których w nieformalnej atmosferze przedstawiciele tej branży będą mieli okazję do budowania nowych kontaktów i pogłębiania dotychczasowych relacji. Dodatkowo wśród planów firmy znalazły się również te o charakterze edukacyjnym. Pierwsze efekty nowej strategii firmy redNet Media będą widoczne już pod koniec października br.

Firma ma jednak świadomość, że to dopiero początek na drodze do podbicia rynku i że jesień 2013 zapowiada się jako gorący okres dla branży deweloperskiej. Żyjemy w czasach, gdy decyzja o zakupie mieszkania czy domu wymaga wnikliwej analizy rynku, a agencje nieruchomości prześcigają się w sposobach dotarcia do potencjalnych klientów. Rozbudowany rynek, wielość ofert i propozycji wbrew pozorom nie ułatwia podjęcia decyzji, niezależnie od tego, czy szukamy pierwszego mieszkania, wymarzonego domu czy pomysłu na aranżację wnętrza.

Jednym ze sposobów na rozwiązanie takiej sytuacji jest odnalezienie wiarygodnego źródła informacji i sięgnięcia po doświadczenie profesjonalistów. Udział w targach jest okazją do bezpośredniego zapoznania się z ofertą dewelopera. Podczas takiego wydarzenia można skorzystać z porad ekspertów, zapoznać się z aktualnościami rynkowymi i bieżącymi trendami.

Tegoroczna oferta wydarzeń organizowanych przez redNet Media została rozłożona na sześć lokalizacji. W Krakowie, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku oraz Poznaniu odbędą się zaplanowane na szeroką skalę targi Dom Mieszkanie Wnętrze. Jest to wyjątkowa okazja dla wystawców na dotarcie do grona potencjalnych klientów. Podczas najbliższej edycji targów odbędzie się także cykl spotkań z ekspertami. Specjaliści z dziedziny prawa, finansowania i aranżacji wnętrz będą do dyspozycji zwiedzających.

Wydarzenie targowe, organizowane przez redNet Media to nie tylko stworzenie warunków do ekspozycji oferty deweloperów. Podczas każdej edycji targów zwiedzający otrzymują cały pakiet różnorodnych atrakcji dla całej rodziny. Lista aktualnych wydarzeń dostępna jest na stronie:

http://rednetmedia.pl/index

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.