Nowa restauracja i Americanos w Pasażu Grodzkim
Powiększyło się grono najemców Pasażu Grodzkiego w Jeleniej Górze, należącego do Rank Progress SA.  Klienci centrum będą mieli do swojej dyspozycji nową restaurację oraz sklep odzieżowy Americanos
2013-08-13, 23:17

Americanos to sieć sklepów odzieżowych, która powstała w 1992 roku. Swoim klientom, zarówno kobietom, jaki i mężczyznom, oferuje przede wszystkim odzież z kategorii jeanswear: spodnie, spódnice czy kurtki. Salon w Pasażu Grodzkim będzie pierwszym punktem tej marki w Jeleniej Górze. Lokal o powierzchni 75 mkw. będzie mieścił się na pierwszym piętrze.

Drugim, nowym najemcą, który wzbogaci ofertę gastronomiczną Pasażu Grodzkiego jest restauracja Lunch Bar. Punkt należy do lokalnej sieci gastronomicznej, która w ofercie ma tradycyjne, polskie jedzenie. Lokal zajmie powierzchnię 129 mkw. i znajdzie się na trzecim piętrze.

- Chcieliśmy wzbogacić ofertę gastronomiczną Pasażu Grodzkiego i cieszę się, że udało nam się pozyskać typowo lokalną restaurację, która jest już znana i lubiana przez mieszkańców Jeleniej Góry. Jeżeli chodzi o markę Americanos, jest to pierwszy salon w tym mieście i z pewnością będzie cieszył się dużym zainteresowaniem. Pasaż Grodzki ma już swoich stałych klientów, na bieżąco analizujemy ich potrzeby i chcemy zapewnić im szeroką ofertę najemców  – powiedział Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.

Pasaż Grodzki został otwarty w październiku 2010 roku. Na łącznej powierzchni 10,5 tys. mkw. znajdują się salony takich marek, jak: Apart, apteka Arnica, Centrum Fitness Condizione, Reserved, Mohito, Rossmann, Douglas oraz kawiarnia Choice. Pasaż Grodzki ma konstrukcję żelbetową, częściowo przykrytą szklanym dachem. Na ostatniej kondygnacji znajduje się wejście na liczący prawie 150 mkw. taras widokowy usytuowany na części dachu. Można z niego podziwiać panoramę Jeleniej Góry i okalających ją Karkonoszy. Wewnątrz Pasażu można podziwiać stałą ekspozycję XVII-wiecznych naczyń znalezionych podczas prowadzenia wykopalisk archeologicznych przed rozpoczęciem budowy.

O Rank Progress SA

Rank Progress SA to firma inwestycyjno-deweloperska z siedzibą w Legnicy, działająca na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Spółka specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji projektów obejmujących pozyskiwanie atrakcyjnie zlokalizowanych gruntów, a następnie w ich zabudowie obiektami handlowymi z przeznaczeniem na wynajem lub sprzedaż. Rank Progress tworzy grupę kapitałową obejmującą spółki celowe, poprzez które realizowane są poszczególne projekty. Istotnym atutem Grupy Rank Progress jest bank ziemi, w którego skład wchodzą atrakcyjnie zlokalizowane grunty na terenie całej Polski.

Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem. W latach 2001 – 2013 Rank Progress zrealizował 25 projektów inwestycyjnych, w tym wybudował 8 własnych galerii

i parków handlowych – w Jeleniej Górze, Legnicy i Świdnicy, Kaliszu, Kłodzku, Zamościu, Zgorzelcu oraz Grudziądzu.

Od 2013 roku Rank Progress zajmuje się również projektami deweloperskimi z zakresu gospodarowania odpadami.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.