Koncept nowej kampanii reklamowej opiera się na powszechnej opinii: pożyczanie trwa długo i jest problematyczne. Vivus pokazuje alternatywę - udziela pożyczek online bez zbędnych pytań,
a gotówka trafia do klienta w 15 minut. Dwie wchodzące do telewizji kreacje łączy hasło „Łatwiej
i szybciej pożyczysz na Vivus.pl”. Pierwsza - pożyczka od samotnej cioci - to przymusowe ciasteczka, oglądanie rodzinnych fotografii, wymuszone uśmiechy a przede wszystkim strata czasu. Pożyczenie gotówki od emerytowanego dziadka marynarza, też nie jest łatwe, gdyż ten ostatecznie nie może znaleźć obiecanych pieniędzy.
- Kampania przedstawia pożyczki online jako łatwy i wygodny sposób na dostęp do dodatkowej gotówki. Z badań wynika, że tak właśnie traktują je nasi klienci. Jest to produkt dość młody na polskim rynku i zależy nam na dotarciu do osób, które nie znają jeszcze tej kategorii – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance.
Nowa kampania telewizyjna otwiera drugi rok działalności firmy. W pierwszym Vivus.pl pożyczył
250 mln złotych grupie ponad 300 tys. klientów. Był to rezultat znacznie powyżej oczekiwań analityków. - Zaskoczyliśmy rynek. Pożyczki online rozwijają się tak szybko, jak rośnie cała branża
e-commerce. Klienci oczekują od usług finansowych, że będą coraz bardziej przyjazne, a sieć ograniczy formalności. Dokładnie to im dajemy, dlatego przewidujemy, że w ciągu roku podwoimy liczbę klientów – dodaje Notopoulos.
Oba spoty reklamowe można obejrzeć na kanale Vivus na YouTube: http://www.youtube.com/vivuspl
***
Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Sprzedaż mikropożyczek w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl - bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus sprawdza historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF).