Polska najszybciej rosnącym rynkiem kuponowym w Europie
Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem kuponowym dla Flipit.com w Europie. Ta globalna webowa platforma dostarcza darmowe kupony, które można wykorzystać w wielu Polskich i zagranicznych sklepach internetowych. Szacuje się, że wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie o 21,4% w 2013 roku i osiągnie poziom 26,1 mld złotych (Interaktywnie.com).
2013-08-06, 13:11

"Kiedy rozważaliśmy kraje w których chcieliśmy uruchomić Flipit, zadecydowaliśmy, że rozpoczniemy od najlepszych rynków wschodzących  zamiast od największych rynków rozwiniętych. Dziesięć lat temu rynek handlu elektronicznego w Polsce był wart tylko 300 milionów brutto. To tylko 1,5% z 21,5 mld złotych, które rynek e-commerce zarobił w 2012 roku. Potencjał wzrostu w Polsce jest ogromny i to właśnie Polska jest obecnie dla nas najbardziej ekscytującym krajem w Europie." - Jochem Vroom, założyciel Flipit.com.

Obecnie 67% polskich gospodarstw domowych posiada dostęp do Internetu, według badań przeprowadzonych przez UPC Polska "Diagnozy Społecznej 2013". Spośród tych respondentów z dostępem do internetu, aż 70% robiło zakupy w sklepach internetowych. Ponadto, aż 38% wszystkich zamówień pochodziło od zagranicznych sklepów. Polskie firmy i sklepy muszą teraz coraz częściej konkurować nie tylko na lokalnym rynku, ale także na poziomie międzynarodowym (a przynajmniej europejskim). I choć rynek e-commerce w Polsce dojrzewa, to wciąż jest jeszcze wiele do zdobycia dla polskich firm internetowych.

W ciągu ostatnich sześciu lat ilość polskich witryn e-commerce wzrosła ponad czterokrotnie do poziomu ponad 12,000 sklepów. Nasycenie rynku handlu elektronicznego sprawia, że właściciele sklepów internetowych poszukują nowych i innowacyjnych metod promocji, na przykład na stronach takich jak Flipit.com. Badanie "eCommerce Polska 2012" pokazuje, że promocje, takie jak rabaty i kupony są istotnym bodźcem skłaniającym klientów do dokonania zakupu. Stąd, aby zwiększyć przychody i obroty, właściciele sklepów internetowych coraz częściej wybierają reklamę efektywnościową (z ang. Performance marketing). Obecnie już co dziesiąty sklep internetowy w Polsce korzysta z reklamy efektywnościowej, a według Zanox, pozostanie to w tendencji wzrostowej, o czym wyraźnie świadczy ubiegłoroczny 313% wzrost przychodów, wygenerowany w sieci Zanox za pomocą urządzeń mobilnych.

 


Informacje dla redaktorów:  W przypadku chęci przeprowadzenia wywiadu z Jochemem Vroomem (założycielem Flipit.com) bądź jakikolwiek pytań odnośnie powyższej informacji prasowej proszę śmiało pisać na jacek@flipit.com.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.