Brama Pomorza: nowi najemcy w strefie Food Court
Efez, Broaster Chicken oraz Choice to pierwsi z operatorów gastronomicznych, którzy pojawią się w strefie Food Court w galerii handlowej Brama Pomorza. Rank Progress SA inwestor centrum handlowego powstającego w Pawłówku w gminie Chojnice, jest w trakcie podpisywania ostatnich umów z najemcami.
2013-07-22, 00:11

Wśród punktów gastronomicznych na terenie galerii handlowej Brama Pomorza, której otwarcie planowane jest na jesień br., znajdą się restauracje i kawiarnie, takie jak Efez, Broaster i Choice. Mocnym punktem strefy gastronomicznej ma być międzynarodowa kuchnia, którą zapewnią różnorodni najemcy.

Efez to sieć restauracji obecna na polskim rynku od 12 lat. Swoim gościom oferuje oryginalne dania kuchni tureckiej oraz prawdziwe regionalne przysmaki. Broaster Chicken to amerykańska sieć posiadająca ponad 10.000 lokali, która powstała w 1954 roku. Choice to sieć kawiarni z oryginalnymi lodami i deserami, które są wyrabiane własnoręcznie i z wykorzystaniem naturalnych składników, w tym oryginalnej belgijskiej czekolady.

Chcemy, aby nasz Food Court w galerii handlowej Brama Pomorza charakteryzował się bogactwem smaków. Efez i Broaster Chicken bardzo dobrze wpisują się w ten trend. Dodatkowo wszystkie trzy marki  z powodzeniem funkcjonują w wielu naszych galeriach handlowych i są dobrze oceniane przez klientów.  Cieszymy się, że będziemy mogli zaproponować podobną ofertę klientom Bramy Pomorza – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.

Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levi’s, Nike oraz CCC. – Trwa finalizowanie umów z najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych sieciowych markach m.in. odzieżowych oraz innych operatorach gastronomicznych – wyjaśnia Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.

Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest na jesień 2013 roku.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.