Grupa Allegro-GG największą audytowaną grupą internetową na polskim rynku
Grupa Allegro-GG zajęła wysokie, 2. miejsce w najnowszym badaniu popularności witryn i aplikacji Megapanel, prowadzonym przez PBI/Gemius, ustępując jedynie Grupie Google i zostając tym samym największym podmiotem, którego dane są objęte audytem.
2013-06-30, 11:34

Kwietniowe wyniki badania Megapanel to pierwszy ranking zrealizowany według nowych zasad grupowania witryn i aplikacji. Grupa Allegro-GG osiągnęła w nim zasięg 81,4% docierając do 16,6 mln polskich internautów („Real Users”), ustępując jedynie Grupie Google, wyprzedzając trzeciego w kolejności Facebook’a o prawie 2 miliony użytkowników i wyraźnie dystansując grupy lokalnych portali horyzontalnych.

Grupa Allegro-GG to największa obecnie audytowana grupa internetowa w Polsce – wynika z badania. W kategorii „Użytkownicy i uruchomione aplikacje” zasięg grupy to aż 84,1% ze stratą do lidera, którego dane nie są potwierdzone audytem, na poziomie około miliona.

- „Od momentu poszerzenia składu akcjonariatu PBI z zadowoleniem obserwujemy zmiany jakie zachodzą w metodologii badania. To dzięki nim otrzymaliśmy nareszcie potwierdzenie w liczbach wiodącej roli Grupy Allegro na rodzimym rynku” – powiedział Tomasz Jażdżyński, prezes GG Network SA należącej do Grupy Allegro. - „Głęboko wierzymy, że już wkrótce uda się oczyścić badanie z ostatnich zaszłości i wprowadzić dalsze udoskonalenia, tak aby Megapanel prezentował jak najdokładniej rzeczywisty układ sił w polskim Internecie.”

Od 2011 roku Grupa Allegro i GG Network posiadają wspólne Biuro Reklamy oferujące innowacyjne i skuteczne produkty reklamowe oparte o aktywa obydwu należących do koncernu Naspers spółek. W kwietniu bieżącego roku Grupa Allegro została formalnym właścicielem GG Network. Powierzchnia reklamowa liczona liczbą odsłon, jaką dysponuje Biuro Reklamy Allegro-GG jest największa na polskim rynku i wynosi 4,4 miliarda – prawie dwukrotnie więcej niż w przypadku kolejnej w rankingu Grupy Onet.

Grupa Allegrohttp://www.allegro.pl - to międzynarodowy koncern branży internetowej obecny w ponad 23 krajach, głównie w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. Działalność firmy skupia się na obszarze handlu internetowego m.in. w segmencie platform transakcyjnych, sprzedaży detalicznej, porównywarek cenowych i płatności. Grupa zarządza ponad 120 markami. Dzięki bezpieczeństwu, łatwości i niezawodności transakcji online zapewnianych przez serwisy Grupy Allegro stały się one liderami na swoich rynkach i dziś wyznaczają trendy w e-commerce.

W Polsce Grupa od lat działa na rynku platform transakcyjnych jako operator Allegro.pl. W obszarze usług płatniczych należy do niej serwis PayU.pl. Na rynku serwisów ogłoszeniowych Grupa rozwija takie marki jak Tablica.pl, otoMoto.pl, otoDom.pl, Oferia.pl i Cokupić.pl. Ponadto portfolio Grupy Allegro uzupełniają: porównywarka Ceneo.pl, klub zakupowy Fashiondays.pl, Agito.pl, Stendi.pl i Łazienkaplus.pl działające w segmencie sprzedaży detalicznej online oraz iStore – dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych. Dodatkowo w Polsce w ramach Grupy funkcjonują: popularny serwis społecznościowy Wykop.pl, serwis finansowy Bankier.pl oraz komunikator internetowy GG.

GG Network S.A. - http://www.gg.pl/info - jest producentem popularnego komunikatora GG (d. Gadu-Gadu), który co miesiąc uruchamia na swoich komputerach blisko 9 mln osób. Komunikator pozwala być w ciągłym kontakcie dzięki wersji GG na komputer, przeglądarkę i komórkę. Spółka należy do Grupy Allegro.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.