Ferrari wybiera Kaspersky Lab jako dostawcę rozwiązań ochrony IT
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, został dostawcą produktów bezpieczeństwa IT dla Ferrari - znanej na całym świecie firmy związanej ze sportami motorowymi. Kaspersky Lab sponsoruje Ferrari od trzech lat, a rok 2013 wynosi współpracę tych dwóch firm na zupełnie nowy poziom - po podpisaniu w kwietniu 2013 r. pięcioletniej umowy handlowej Ferrari zostaje klientem Kaspersky Lab, otrzymując od specjalistów w dziedzinie ochrony IT całkowite zabezpieczenie swoich punktów końcowych.
2013-04-23, 21:01

We współpracy z działem ICT Ferrari, firma Kaspersky Lab dostosowała swoje rozwiązanie do specyficznych potrzeb Ferrari. Rozwiązanie to zostało opracowane po sześciu miesiącach rygorystycznych testów zgodności i porównywania z produktami innych dostawców zabezpieczeń IT. Rozwiązanie Kaspersky Lab przeznaczone do ochrony punktów końcowych jest obecnie instalowane na około 4 000 komputerów Ferrari, a w następnych latach produkty firmy będą wdrażane na kolejnych urządzeniach, aby docelowo objąć całe zaplecze IT firmy Ferrari.

„Firma Kaspersky Lab, mimo że pochodzi z zupełnie innego sektora przemysłu, jest związana z Ferrari dwoma głównymi czynnikami – podążaniem z możliwie najwyższą prędkością oraz nieustannym poszukiwaniem synergii. Jesteśmy jak Ferrari na naszym własnym obszarze działania – szybcy w reagowaniu na najnowsze zagrożenia i dostarczaniu środków zaradczych oraz na czele peletonu w opracowywaniu nowych, unikatowych metod ochrony” – powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab. „Podobnie jak zespół Scuderia Ferrari, gdzie najlepszy przemysł samochodowy jest połączony z najlepszymi na świecie kierowcami i zespołami technicznymi Formuły 1, my również stosujemy kombinację naszych czołowych technologii i elitarnego zespołu ‘kierowców’ – twórców oprogramowania, analityków i wszystkich, którzy ich wspierają”.

Sam projekt jest unikatowy w skali przemysłowej, ponieważ Ferrari ma szczególne potrzeby w zakresie bezpieczeństwa. Rozwiązanie Kaspersky Lab zostanie zainstalowane nie tylko na komputerach biurowych, ale również na maszynach kontrolujących linie produkcyjne oraz na smartfonach i tabletach pracowników. Firma Ferrari nałożyła bardzo rygorystyczne wymagania dotyczące ochrony procesów produkcyjnych i zapewnienia bezpieczeństwa kierowcom podczas rajdów. Kaspersky Lab odpowiedział rozwiązaniem, które łączy w sobie łatwość zarządzania oraz całkowitą kontrolę nad złożonymi systemami.

Vittorio Boero, dyrektor ds. IT w Ferrari, tak skomentował podpisanie umowy: „Poszukując doskonałości we wszystkich obszarach naszej działalności, zdecydowaliśmy się na umocnienie ogólnego bezpieczeństwa informatycznego Ferrari. Aby chronić naszą własność intelektualną, potrzebowaliśmy silnego partnera technologicznego z pełną ofertą najnowocześniejszych rozwiązań bezpieczeństwa IT. Wybraliśmy Kaspersky Lab ze względu na jakość ich produktu do ochrony punktów końcowych i opcje, które mogą być dostosowane specjalnie do naszych potrzeb. Czekamy na dalszy rozwój naszej współpracy w sferze technologicznej i żywimy nadzieję, że ten 5-letni kontrakt to dopiero pierwszy jej etap”.

Vittorio Boero, dyrektor ds. IT, Ferrari, oraz Nikołaj Griebiennikow, dyrektor technologiczny, Kaspersky Lab, podczas ogłoszenia rozszerzenia współpracy między firmami

Informacje na temat kontraktu sponsorskiego

Firma Kaspersky Lab weszła w świat wyścigów samochodowych w maju 2010 r., sponsorując zespół AF Corse – zaangażowany w wyścigi Le Mans Series – i uzyskując tytuł „Oficjalnego dostawcy” Scuderia Ferrari. Pół roku później firma została „Oficjalnym sponsorem” tego zespołu, a logo Kaspersky Lab pojawiło się na bolidach F1 Ferrari. Pod wspólną marką obie firmy wydały produkt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. To rozwiązanie bezpieczeństwa wyróżnia się interfejsem stylizowanym na deskę rozdzielczą bolidu Ferrari i dodatkowo oferuje możliwość instalacji gry symulacyjnej Ferrari Virtual Academy. Produkt ten do doskonałe połączenie najlepszych technologii antywirusowych Kaspersky Lab z rozpoznawalnym na całym świecie wizerunkiem Scuderia Ferrari. Jako efekt rozszerzonej umowy sponsorskiej logo Kaspersky Lab w sezonach 2012 i 2013 znajduje się w widocznym miejscu na nosach i po bokach bolidów F1 Scuderia Ferrari, a także na kaskach kierowców i kombinezonach ekipy technicznej.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.