10 urodziny firmy redcoon
W tym roku firma redcoon świętuje swoje 10 urodziny. Dokładnie w 2003 roku, w Aschaffenburgu powstał pierwszy sklep redcoon. W początkowy skład grupy weszły takie państwa jak Niemcy, Austria i Hiszpania. Kolejno dołączały do nich w latach 2004-2006 Portugalia, Holandia i Belgia, a między latami 2008 - 2010 Włochy, Polska, Dania oraz Francja. Obecnie redcoon posiada swoje oddziały już w dziesięciu europejskich krajach. Polski oddział został utworzony w 2008 roku i od tego momentu rozwija się dynamicznie wzmacniając swoją pozycję silnego gracza na rynku e-commerce. Dzięki temu zdobył również pozycję stabilnego pracodawcy.
2013-04-10, 11:03

Od 2011 roku sieć sklepów redcoon jest częścią grupy Media-Saturn-Holding. Dzięki wysokim standardom obsługi Klienta, dbałości o szeroki asortyment towaru oraz niskie ceny, sklep redcoon szybko zajął wysokie miejsce wśród sklepów z elektroniką użytkową

Sklepy redcoon to obecnie ponad 3,2 miliona zadowolonych klientów w całej Europie, a ich liczba codziennie rośnie. W ciągu miesiąca wysyłanych jest ponad 200000 produktów, magazynowanych w nowym centrum logistycznym o powierzchni 58000 m². Specjalnie dobrany i przeszkolony personel z wielką dbałością obsługuje wszystkich onlinowych Klientów. Oferowane w redcoon towary są doskonałej jakości, a specjaliści do spraw zakupów dbają o to, by były to marki topowe, cieszące się największym zainteresowaniem i zaufaniem wśród Klientów. Pod koniec ubiegłego roku do oferty sklepu zostały włączone również książki, cieszące się coraz większym zainteresowaniem.

Celem firmy redcoon  jest dążenie do perfekcji w przyjmowaniu i realizowaniu zamówień od Klientów, optymalizacja Obsługi Klienta oraz dalsza ekspansja na rynki europejskie, a tym samym stanie się jednym z wiodących sklepów online w Europie.

Z okazji 10 urodzin, sklep redcoon.pl przygotował dla swoich klientów mnóstwo atrakcji, m.in. czwartkowe promocje HOT DEAL, rabaty i gratisy oraz urodzinowy konkurs. Zmianom uległy także logotypy wszystkich oddziałów redcoon. Celem tego rebrandingu było odświeżenie wizerunku sklepów redcoon jako nowy wymiar rozpoznawalności marki oraz informacja o tym, że sieć sklepów wciąż się rozwija, dostosowuje do potrzeb Klientów i podąża z duchem czasu.

Świętuj z redcoon!

redcoon.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.