Organizatorzy konkursu postanowili oprzeć koncepcję wyboru najlepszych dostawców IT na opiniach klientów, czyli bezpośrednich użytkowników wdrażanych rozwiązań. Plebiscyt jest odpowiedzią na duże zainteresowanie kwestią kryteriów wyboru dostawcy oraz warunków współpracy między dostawcami a odbiorcami narzędzi informatycznych, które wspierają prowadzenie działalności w sektorze przemysłowym. Dostawcę systemu oraz usług IT oceniano pod kątem:
- dopasowywania oferty do potrzeb,
- jakości oferowanych usług,
- stosunku jakości usług do ceny,
- doradztwa,
- współpracy na etapie wdrażania i świadczenia usług
- obsługi w czasie trwania gwarancji
- szkolenia użytkowników
- rozwoju oferty zgodnie z potrzebami użytkowników
W kategorii CRM more7 Polska uzyskało najwyższe noty od użytkowników swojego systemu, tym samym zapewniając sobie zwycięstwo w plebiscycie.
Nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ przyznają ją nam bezpośrednio nasi klienci, którzy doceniają nas za elastyczność, szybkość reakcji i zaangażowanie. Osiągnęliśmy to dzięki naszemu systemowi do zarządzania relacjami z klientem CRM7. Tytuł najlepszego producenta CRM to najlepszy dowód na to, że nasza ciągła praca nad udoskonalaniem CRM7 przynosi dobre efekty i nie zamierzamy zbaczać z tej ścieżki. – powiedział Dyrektor Zarządzający more7 Polska - Tomasz Karbowski, podczas ceremonii wręczenia nagród w czasie targów Automaticon w Warszawie 20.03.
Poza dwukrotnie nadanymi tytułami przez redakcję MSI, more7 Polska ma na swoim koncie tytuł Jednego z 10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce za wdrożenie CRM7 w Grupie Raben (2012) oraz Najlepszy linuksowy produkt roku – wdrożenie (2003).