Warszawa. W październiku sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 424[1] samochody osobowe i dostawcze do 3,5t. Był to drugi rekordowy październik pod względem sprzedaży od 2008 r. Łącznie w tym roku do klientów trafiło 26 415 samochodów marki Opel, czyli o ponad 14% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy to osiągnięto wynik na poziomie 23 088 sztuk. Udział w rynku wyniósł 8,02%.
„Solidny październikowy wynik pozwolił marce Opel na utrzymanie pozycji lidera wzrostów wśród pierwszej dziesiątki firm motoryzacyjnych w Polsce w 2015 r.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland – „W listopadzie kontynuujemy ofensywę rynkową. Już w najbliższy weekend polscy klienci będą mogli poznać zalety nowej Astry. Serdecznie zapraszam do naszych salonów. Naprawdę warto osobiście przekonać się, że nowa Astra to prawdziwy jakościowy skok Opla w klasie kompaktowej.” – dodał Mieczkowski.
Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowej Astry z okazji premiery otrzymają dodatkowe wyposażenie o wartości do 3 tys. zł w cenie auta. Nowa pięciodrzwiowa Astra jest oferowana w cenie katalogowej od 59 900 zł (sugerowana cena detaliczna wersji Essentia z VAT w Polsce).
Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla oferowanym z osobistym opiekunem kierowcy Opel OnStar (standard w wersjach Dynamic i Elite) od początku obecności na rynku. Nowa Astra może również opcjonalnie zostać wyposażona w inteligentne matrycowe reflektory LED IntelliLux®. To przełomowe, opatentowane przez firmę Opel, reflektory LED nowej generacji umożliwiają korzystanie ze świateł drogowych bez oślepiania innych kierowców. Dla jeszcze większego komfortu podróży Astra oferuje również opcjonalne ergonomiczne fotele z funkcją masażu, wentylacji i regulacji szerokości siedziska.
Szczegóły oferty promocyjnej, specyfikacja techniczna oraz szczegółowe informacje na temat modelu Astra są dostępne na stronie marki Opel oraz u Autoryzowanych Dystrybutorów.
[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP
źródło: media.gm.com