Nowy Opel Astra - drażni klasę wyższą
Opel wprowadza nową gwiazdę klasy kompaktowej z dużą dawką humoru. Spoty reklamowe można już obejrzeć na kanale firmy Opel na YouTube. Ważna rola ambasadora marki - Jürgena Kloppa.
2015-11-04, 11:47

Rüsselsheim/Warszawa. Z okazji wprowadzenia nowej Astry Opel przygotował wyjątkową kampanię reklamową oraz slogan „Nowa Astra. Drażni klasę wyższą!”. W spotach reklamowych, które będą emitowane od 2 listopada znów występuje ambasador marki Opel — Jürgen Klopp, który z dużą dawką humoru, odważnie i kreatywnie opowiada o tym, że nowa Astra może rywalizować z klasą luksusową.

Dyrektor ds. marketingu w firmie Opel, Tina Müller, powiedziała: „Kampania Astry jest częścią nowego pozycjonowania marki Opel. Filmy wyrażają naszą nową pewność siebie. Mamy do niej prawo, gdyż nowym modelem wyznaczamy standardy w segmencie samochodów kompaktowych”.

Ambasador marki Opel — Jürgen Klopp w lekki i humorystyczny sposób zwraca uwagę na luksusowe elementy wyposażenia Astry. Trener piłkarski w czasie jazdy nocą wyjaśnia swojemu pasażerowi, dlaczego matrycowe reflektory LED IntelliLux to prawdziwy luksus i powód do zadowolenia dla każdego: „Matrycowe światła LED, jak na stadionie, nikogo nie oślepiają”. Tylko klasa luksusowa jest rozdrażniona.

Tematem kampanii Astry jest oczywiście także system Opel OnStar, czyli innowacyjny osobisty opiekun kierowcy. W jednym ze spotów młoda kobieta odrzuca propozycję zamożnego ojca, który w najlepszej intencji chce użyczyć córce oraz jej przyjacielowi swojego luksusowego samochodu. Wprawdzie limuzyna tatusia — podobnie jak najnowszy Opel — ma fotele z funkcją masażu, ale w przeciwieństwie do Astry jest pozbawiona osobistego opiekuna.

Firma Opel przygotowała kampanię Astry we współpracy ze znanym reżyserem Alexem Feilem oraz agencją Scholz & Friends. Za pomysł kampanii oraz jej realizację w ścisłej współpracy z Scholz & Friends odpowiada André Kemper. Kampanię w Internecie przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Nowa Astra jest jakościowym skokiem w segmencie kompaktowym pod względem efektywności, łączności z Internetem oraz wyposażenia na poziomie klasy premium. W samochodzie zastosowano liczne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo i ułatwiające prowadzenie pojazdu. Niektóre z nich — w tym przełomowe nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED® — stanowią zupełną nowość w tym segmencie. Astra jest również pierwszym modelem Opla od początku obecności firmy na rynku oferowanym z systemem Opel OnStar. Ten osobisty opiekun kierowcy zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przez całą dobę i dzięki tym udogodnieniom sprawia, że prowadzenie samochodu jest bardziej odprężające. W modelu debiutuje także nowa generacja systemu multimedialnego IntelliLink.

Samochód jest nie tylko lżejszy od poprzednika nawet o 200 kilogramów, lecz także bardziej przestronny, ma bardziej aerodynamiczną sylwetkę i jest napędzany wyłącznie nowo opracowanymi oszczędnymi silnikami. Przyjemną atmosferę i maksymalne odprężenie gwarantują również fotele z certyfikatem AGR (Kampanii na rzecz zdrowych pleców) z funkcjami masażu i wentylacji, podgrzewane siedzenia z tyłu oraz system aromatyzacji AirWellness, który zamienia wnętrze Astry w pachnący salon.

źródło: gm.media.com

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.