Rainbow Tours podsumowuje półrocze
Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. Wzrost ten spowodowany jest przede wszystkim znacznie wyższą sprzedażą usług turystycznych przez podmiot dominujący (głównie oferty Lato 2015 oraz Egzotyka 2014/15).
2015-09-09, 09:50

Wzrost przychodów z tytułu sprzedaży imprez turystycznych wyniósł aż 22,4% z 279,5 mln zł na 342,1 mln zł. Zysk netto wypracowany przez całą Grupę Kapitałową w okresie od stycznia do czerwca 2015 wyniósł 6,8 mln zł.

Warto wspomnieć, że w pierwszym półroczu miało miejsce historyczne i przełomowe wydarzenie w działalności Rainbow Tours związane ze strategią tworzenia własnej sieci hotelowej. Pierwszym hotelem, który spółka wykupiła jest hotel President na greckiej wyspie Zakynthos. Rainbow Tours zamierza kontynuować nową politykę w postaci sieci własnych lub dzierżawionych obiektów. Zarząd zakłada, ze w ofercie Rainbow Tours na Lato 2016 znajdą się 2-4 wynajmowane hotele.

Strategia Zarządu na rok 2015 i kolejne lata to konsekwentna budowa silnej i rozpoznawalnej marki „Rainbow Tours” dla rynku masowego oraz silnej grupy kapitałowej obejmującej swym działaniem wszystkie aspekty rynku turystycznego.

źródło: media.rainbowtours.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.