Magazyn „Tojatoty” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, motoryzacji, psychologii, podróżom i kulinariom. – Darmowy egzemplarz „Tojatoty” otrzymają klienci, którzy kupią w punkcie naszej sieci jedno z wybranych lifestylowych czasopism – informuje Piotr Lech, w Kolporterze menadżer ds. promocji.
Magazyn będzie wydawany – do końca sierpnia br. lub do wyczerpania się nakładu – w 500 salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, zlokalizowanych w dużych i średnich miastach.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.
Biuro Prasowe Kolportera