Rynek festiwalowy w Polsce to branża, która w wyjątkowy sposób odpowiada na potrzeby ludzi młodych i dynamicznych. Z roku na rok nad Wisłą przybywa małych i wielkich wydarzeń muzycznych w niczym nieodbiegających od tego typu imprez organizowanych w Europie Zachodniej. Wielkie letnie trio – Warsaw Orange Festival, Open’er Festival i katowicki OFF Festival – przyciąga nie tylko niepowtarzalną atmosferą i atrakcyjnym line-up’em polskich i zagranicznych artystów, ale również dbałością o szczegóły, które nieraz przekładają się na ostateczną ocenę całej imprezy. Dbając o komfort, bezpieczeństwo, a przede wszystkim doskonały nastrój uczestników, organizatorzy największych polskich festiwali muzycznych już po raz kolejny postawili na rozwiązania firm Polskie ePłatności oraz Ingenico Group, dzięki którym za wszystkie zakupy na terenie miasteczek festiwalowych zapłacić można za pomocą karty płatniczej lub urządzenia mobilnego z technologią NFC.
Diabeł tkwi w szczegółach
Wprowadzenie nowoczesnych systemów płatności bezgotówkowych znacząco poprawia komfort i bezpieczeństwo uczestników festiwali, eliminując szereg problemów które dawniej potrafiły popsuć humor nawet najbardziej entuzjastycznym fanom. Udział w dużych imprezach muzycznych jeszcze kilka lat temu wiązał się z wielogodzinnym oczekiwaniem w kolejkach i obawami o bezpieczeństwo gotówki, którą łatwo zgubić np. podczas zabawy pod sceną. Dzięki flocie obsługiwanych przez firmę Polskie ePłatności nowoczesnych terminali Ingenico na terenie największych festiwali wspomniane niedogodności stają się przeszłością.
Festiwale muzyczne to gigantyczne przedsięwzięcie logistyczne. Mowa tu o nawet 350 terminalach płatniczych, które muszą być w stanie w krótkim czasie przeprowadzić nawet kilkaset tysięcy transakcji. Dzięki doświadczeniom z poprzednich lat możemy z roku na rok podnosić jakość oferowanych usług i nadążać za rosnącymi wymaganiami oraz nowymi potrzebami klientów. Lojalność organizatorów imprez, jak również sukces tegorocznego Orange Warsaw Festival dowodzą, że robimy to bez zarzutu. Jestem pewien, że szybkość i komfort płatności realizowanych przez Polskie ePłartności docenią również uczestnicy tegorocznych edycji festiwali Open’er i OFF, które będą miały miejsce już w pierwszych tygodniach lipca i sierpnia. - Janusz Bober, prezes zarządu Polskie ePłatności.
Festiwalowe wydatki pod kontrolą
Jeszcze nie tak dawno na każdego, kto chciał skorzystać z bogatej oferty sklepów i stoisk zlokalizowanych na terenie miasteczek festiwalowych czekały dwie gigantyczne kolejki – jedna po kupony, druga z kuponami po produkty. Nierzadko zostawaliśmy w ręku z bezwartościową na zewnątrz festiwalową walutą, której nie zdążyliśmy wydać. Szybkie zbliżeniowe płatności nie tylko skracają czas oczekiwania w kolejce, ale również umożliwiają bezpieczne zakupy z potwierdzeniem dokonania płatności i gwarantują, że wydamy dokładnie tyle, ile chcemy – a nie mniej lub więcej, w zależności od ilości posiadanej gotówki lub nabytych kuponów.
W ciągu ostatnich kilku lat mogliśmy obserwować w Polsce wzrost zainteresowania dużymi imprezami muzycznymi. Festiwale w Warszawie, Gdyni czy Katowicach zyskują międzynarodową rangę i dziś masowo uczestniczą w nich nie tylko fani z całego kraju, ale również goście z zagranicy. Niezmiernie cieszy nas, że możemy uczestniczyć w tak wielkich wydarzeniach, zapewniając najwyższą jakość i bezpieczeństwo płatności bezgotówkowych. Dostarczone przez Polskie ePłatności terminale Ingenico zwiększają komfort uczestników imprez i usprawniają obsługę, tym samym poprawiając efektywność handlu na terenie miasteczek festiwalowych. – komentuje Piotr Waś, Country Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Ingenico.
Przyjemne z pożytecznym
Chcąc sprostać apetytowi na nowinki techniczne fanów z kraju i z zagranicy, organizatorzy największych polskich festiwali już od lat uatrakcyjniają swoją ofertę promując nowe trendy nie tylko w świecie rozrywki, ale również w sferze zakupów. Festiwale są też wspaniałą okazją dla producentów do przetestowania nowych produktów na młodej grupie pozytywnie nastrojonych odbiorców. W tym roku na festiwalu Orange Warsaw przyjemne z pożytecznym połączyły MasterCard i Showroom.pl, tworząc interaktywną witrynę zakupową „MasterPass Pop Up Store”. Uczestnicy festiwalu mogli dokonać zakupu wybranych produktów z oferty Showroom korzystając z platformy MasterPass. Aplikacja ta w bezpieczny i prosty sposób pozwala na zakup odzieży niezależnych polskich projektantów, a następnie jej odbiór w punkcie na terenie festiwalu. Wszystkie zrealizowane w ten sposób transakcje procesowane były również przez Polskie ePłatności. Interaktywny sklep MasterPass pojawi się także
w trakcie lipcowego Open’er Festival.
Bardzo cenimy sobie współpracę z MasterCard w ramach usługi MasterPass, jak również przy innych projektach. Jako firma stawiająca na innowacje, chętnie angażujemy się w niestandardowe przedsięwzięcia promujące nowe rozwiązania w obszarze płatności. Uważam, że sklepy interaktywne takie jak „MasterPass Pop Up Store” stanowią zapowiedź szerszego trendu, w którym Polskie ePłatności chcą aktywnie uczestniczyć – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.