Nowe marki kart podarunkowych w ofercie Kolportera
Oferta saloników prasowych i salonów Top-Press powiększyła się o dwa nowe produkty. Są nimi karty podarunkowe, które można zrealizować w popularnych sklepach TK Maxx i Zalando.
2015-06-16, 16:19

Wprowadzanie nowych produktów było możliwe dzięki współpracy Kolportera z Blackhawk Network, międzynarodowym liderem pośredniej sprzedaży karty podarunkowych. – Polska to kolejny rynek dla Blackhawk Network, od 14 lat działamy na całym świecie, od USA po Australię, i z sukcesami realizujemy naszą koncepcję galerii kart podarunkowych Gift Card Mall. W Polsce rozpoczęliśmy współpracę z siecią Kolporter, a oferta dostarczanych przez nas kart podarunkowych będzie sukcesywnie wzbogacana – mówi Marta Konuk, Senior Business Development Manager z Blackhawk Network.

Karty TK Maxx i Zalando dostępne są we wszystkich salonikach Kolportera w nominałach 75 i 100 zł. – Karty podarunkowe to propozycja dla klientów, którzy poszukują zawsze udanego prezentu – mówi Sławomir Borkowski, menadżer ds. rozwoju w Kolporterze. – W przypadku kart jest pewność, że prezent będzie trafiony: to obdarowana osoba sama decyduje, co chce sobie kupić.

Blackhawk Network dostarcza także do saloników prasowych Kolportera karty podarunkowe Google Play w nominałach 50, 75 i 150 zł, które umożliwiają zakup filmów, książek, aplikacji i gier na telefony i tablety z systemem Android.

Przypomnijmy, że nie są to pierwsze karty podarunkowe w ofercie Kolportera. Od grudnia 2014 r. w salonikach prasowych i salonach Top-Press klienci mogą kupić karty podarunkowe, zawierające kody do platform gier Bigpoint i Techland, biblioteki muzycznej Spotify, kanału filmowego Filmbox oraz do konsol Nintendo.

– Wprowadzając kolejne karty podarunkowe do naszej sieci handlowej chcemy iść z ogólnoświatowym trendem budowania całej kategorii kart podarunkowych – mówi Sławomir Borkowski. – Już za miesiąc w ofercie Kolportera znajdą się karty kolejnych znanych marek – zapowiada.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.