Gotowanie ze zwycięzcą MasterChef w ramach cyklu imprez Amica Tour
Cykl imprez Amica Tour, którego widowiskowym elementem jest Amica Truck – mobilny salon ze sprzętem AGD odwiedzający 7 największych miast w Polsce – ma zachęcić Polaków do twórczego i aktywnego spędzania weekendów w gronie najbliższych.
W specjalnie stworzonym miasteczku, składającym się z kilku uzupełniających się i w pełni aktywnych stref, na uczestników czeka wiele atrakcji, łącznie z możliwością przetestowania urządzeń AGD firmy Amica oraz sprawdzenia się w roli kucharza pod okiem kulinarnego eksperta.
Amica Tour to dla nas cykl imprez szczególnie ważnych. Chcemy zaprosić Polaków do naszego świata, zachęcić do odkrywania swoich kulinarnych pasji, zapewniając rozrywkę na wysokim poziomie. Zależy nam również na tym, aby nasze urządzenia były dosłownie na wyciągnięcie ręki. Stąd pomysł, aby dać odwiedzającym możliwość testowania naszych produktów, zarówno w Strefie expo, jak i w Amica Truck, które stało się mobilnym salonem z urządzeniami z nowej linii Amica IN.- mówi Andrzej Sas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Amica Wronki S.A.
W czerwonym trucku Amica, stanowiącym centralny element miasteczka, zostanie zaaranżowana Strefa Amica IN. Ascetyczna i elegancka stylistyka wnętrza stanowi bezpośrednie nawiązanie do nowej linii Amica IN., która łączy w sobie inspirujący design z innowacyjną technologią. I właśnie tę technologię w najbliższy weekend będzie można przetestować z pomocą ambasadorów marki Amica. Telefon, specjalna, dedykowana aplikacja i kilka kliknięć udowodnią, jak łatwo można zapanować nad urządzeniem, sprawdzając status jego pracy, włączając sprzęt, czy wyłączając nagrzewający się piekarnik. Zwiedzający miasteczko Amica będą mieli okazję poznać również możliwości jakie daje Internet Rzeczy, dzięki którym urządzenia mogą komunikować się między sobą bezprzewodowo. W praktyce wygląda to tak, że okap kuchenny automatycznie dostosowuje moc pracy do płyty grzejnej. Te rozwiązania mają ułatwiać życie i dawać poczucie bezpieczeństwa.
Strefa smaku przewidziana jest nie tylko dla smakoszy, ale również miłośników kulinarnej rywalizacji. Beata Śniechowska, zwyciężczyni programu MasterChef, da popis swoich kulinarnych umiejętności. Chętne osoby zaproszone zostaną do udziału w konkursach realizowanych kilkakrotnie w ciągu dnia, gdzie pod okiem eksperta będzie trzeba wykazać się nie tylko umiejętnościami kulinarnymi, ale również kreatywnością w przygotowaniu dań. Goście będą mieli możliwość degustacji potraw.
Na dzieci czeka dużo więcej atrakcji w Strefie Amica Junior, gdzie rodzice będą mogli zostawić swoje pociechy pod opieką doświadczonych animatorek. Mali kucharze ujawnią swoje talenty podczas ozdabiania muffinów i pierniczków. Małych ciekawskich zainteresują z pewnością kulinarne eksperymenty kuchni fusion. Molekularne bezy śmietankowe, dymiące ciasteczka, sorbety robione za pomocą ciekłego azotu, dymiące drinki zwrócą nie tylko dzieci, ale zaskoczą również dorosłych, dla których połączenie wiedzy kulinarnej, chemii i fizyki to fascynujący sposób na odkrywanie nowych możliwości kulinarnych. Strefa malucha to nie tylko atrakcje kulinarne, ale również naukowe. Jak działa piekarnik? Dlaczego lodówka z tyłu jest ciepła, a w środku chłodzi? Na te i inne pytania mali naukowcy otrzymają odpowiedź.
Odwiedzający miasteczko będą mogli zrelaksować się w Strefie chillout. Kolorowe pufy, designerskie stoliki pozwolą na chwilę oddechu i odpoczynek w miłej atmosferze.
Amica Tour potrwa dwa miesiące. Czerwony Amica Truck odwiedzi łącznie 7 największych miast w Polsce. Po Warszawie przyjdzie czas na Zabrze (6-7 czerwca, M1 Zabrze), Kraków (13-14 czerwca, Kraków Plaza), Poznań (27-28 czerwca, M1 Poznań), Łódź (4-5 lipca, Manufaktura), Wrocław (11-12 lipca, CH Magnolia), Gdańsk (18-19 lipca, CH Osowa).
O firmie Amica
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka zatrudnia blisko 2500 osób w Polsce i za granicą. W 2014 r. Amica Wronki S.A. przekroczyła 2 mld zł przychodów, z czego ponad 70 procent generuje na ponad 40 rynkach zagranicznych. W marcu 2015 r. kapitalizacja spółki sięgnęła 1 mld zł. Marka Amica jest najbardziej rozpoznawalną marką AGD w Polsce i od wielu lat pozostaje marką numer jeden pod względem ilości sprzedanych urządzeń do polskich konsumentów. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród polskich i międzynarodowych takich jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best.