Kolporter współpracuje ze sklepami internetowymi
Mall.pl jest kolejnym sklepem internetowym, z którym Kolporter podjął współpracę w ostatnich miesiącach. Spółka zarządzająca siecią ponad 1000 saloników prasowych zapowiada, że zamierza współpracować również z następnymi sklepami, które działają w internecie.
2015-05-27, 21:38

Dotychczas Kolporter koncentrował się na wydawaniu w swoich salonikach przesyłek zamówionych przez klientów w sklepie internetowym. W przypadku nowego partnera, jakim jest sklep Mall.pl, który oferuje m.in. sprzęt komputerowy, AGD i RTV, ta współpraca obejmuje działania marketingowe.

– Co miesiąc dystrybuujemy w naszych salonikach prasowych 200 tysięcy egzemplarzy gazetki produktowej Mall.pl. Nasi klienci otrzymują te materiały oczywiście za darmo – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze. – Współpraca z Mall.pl jest przykładem łączenia dwóch pozornie przeciwstawnych obszarów, on-line i off-line. To ważny dla nas kierunek działania, chcemy go rozwijać podejmując podobne akcje z innymi sklepami internetowymi – dodaje Piotr Lech.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.