„PlatyNowy Król Smaku” to key visual będący odpowiedzią na przyjęcie nowej strategii komunikacji marki BOLS Platinum. Głównym wyzwaniem, przed którym stanął zespół kreatywny koordynowany przez Adama Diakowskiego - Creative Directora BE7 było opracowanie nowej odsłony marki, dopasowanej do zmian w pozycjonowaniu oraz aktualnego insightu.
"Przekaz zbudowany został na głęboko zakorzenionym w umyśle każdego z nas archetypie lwa. Wizerunek unikatowego, niebieskookiego króla zwierząt o platynowej sierści jest personifikacją esencji marki. Odzwierciedla takie cechy brandu jak: silny charakter, odwagę i niepodważalną pozycję lidera”. – mówi Marcin Jasiński Managing Director BE7.
W ramach realizacji koncepcji kreatywnej, Agencja BE7 opracowała także materiały wspierające sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Nowa odsłona marki została już zaprezentowana na fanpage’u BOLS Platinum. W kwietniu bieżącego roku na półkach sklepowych pojawią się także eleganckie giftboxy opatrzone wizerunkiem PlatyNowego Króla Smaku.