Monika Szklarz w Turner Broadcasting System Polska odpowiedzialna będzie za prowadzenie i koordynowanie działań public relations realizowanych dla Grupy, swoim doświadczeniem wspierać również będzie dział marketingu. Monika bezpośrednio będzie podlegać Barbarze Izowskiej-Jędrych, pełniącej funkcję Marketing i PR Managera na Polskę, Słowację i Czechy. Zmiany w biurze prasowym związane są z rozwojem kanałów, a także polskiego biura jako jednego z najważniejszych regionalnych ośrodków Turnera.
O Turner International
Turner Broadcasting System International odpowiada za wersje takich marek TBS jak CNN, TNT, Cartoon Network i Turner Classic Movies, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. TBS nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner.
TBS odpowiada za 32 marki telewizyjne nadawane, jako 160 kanałów, w 37 językach w ponad 200 krajach. Poprzez swoje lokalne filie nadaje 46 kanałów w 13 językach w 38 krajach w regionie Azji i Pacyfiku, 73 kanały w 23 językach w 124 krajach regionu EMEA oraz 48 kanałów w trzech językach w 44 krajach Ameryki Łacińskiej. Wśród marek rozrywkowych i informacyjnych Turner Broadcasting System International znajdują się CNN International, CNNj, CNN en Español, HLN, Cartoon Network, Cartoonito, Boing, Boomerang, Pogo, Toonami, Tooncast, Tabi Channel, TNT, Turner Classic Movies, TBS veryfunny, WB, HBO, Mondo TV, Glitz*, Silver, Star!, HTV, Infinito, I.Sat, MuchMusic, truTV, Space i Chilevisión.
Turner Broadcasting System International, Inc. jest spółką zależną Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), części koncernu Time Warner.