Dzięki nowemu partnerstwu, polscy klienci Tchibo mogą cieszyć się z przyjaznych dla użytkownika rozwiązań systemu PayPal, który w Europie Środkowo-Wschodniej ma już 3,5 miliona aktywnych kont. Co więcej, popularność tej opcji płatności stale rośnie na polskim rynku – od teraz oferując także szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne zakupy na stronie Tchibo. PayPal nie przekazuje przy tym żadnych danych personalnych sprzedawcom, dzięki czemu oferuje tak wysoki poziom bezpieczeństwa podczas zakupów online.
Już od ponad dwóch dekad Tchibo oferuje polskim konsumentom najwyższej jakości kawy i produkty z nią związane,
a także szeroki wybór ubrań, akcesoriów kuchennych czy artykułów do wystroju wnętrz. Cieszymy się, że możemy pomóc Tchibo w rozwoju doświadczenia zakupowego ich klientów, poprzez uczynienie go jeszcze prostszym i szybszym – mówi Matt Komorowski, Szef Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki 157 milionom aktywnych kont na całym świecie, pomagamy również firmom takim jak Tchibo rozszerzyć i zwiększyć ich sprzedaż zagraniczną – dodaje.
Od 1997 roku, Tchibo oferuje swoje produkty w Internecie, umożliwiając zakup online popularnego asortymentu kawowego, jak również zmieniających się produktów użytkowych oraz usług i skorzystania z wygodnej opcji dostawy. Regularne promocje, specjalne oferty w sklepie internetowym Tchibo oraz szybka, bezpieczna i łatwa usługa PayPal, tworzą razem unikalne doświadczenie zakupowe dla każdego klienta.