Polska jesień we włoskim stylu
Inspirowana unikalnym, włoskim stylem. Wykonana z najwyższą dbałością szczegóły. Skierowana do osób świadomie kreujących swój wizerunek. Łącząca w sobie casualowy luz i ponadczasową elegancję – taka jest nowa, jesienna kolekcja polskiej marki Victorio zaprezentowana podczas zakończonych niedawno targów Ptak Expo w Łodzi. W jej skład wchodzą wysokogatunkowe koszule, marynarki, spodnie, bezrękawniki i swetry.
2014-10-13, 21:18

Victorio to marka stosunkowo młoda, na rynek została wprowadzona w ubiegłym roku. Jednak mimo tak krótkiej obecności sygnowane nią produkty zdążyły już wyraźnie zaznaczyć swoje miejsce na krajowej mapie mody męskiej.

Wszystko za sprawą zakończonych niedawno targów Ptak Expo w Łodzi, podczas których firma (jako jedyny polski producent) otrzymała propozycję dołączenia do stałej przestrzeni ekspozycyjnej targów. Wiąże się to z promocją pochodzącej z Białegostoku odzieży podczas najważniejszych wydarzeń modowych niemal na całym świecie - w Moskwie, Berlinie, Bolonii czy Las Vegas.

Przy okazji samej imprezy premierę miała najnowsza, jesienna kolekcja Victorio, w skład której weszły łącznie 32 elementy – 15 modeli uszytych z wysokogatunkowych tkanin koszul, 4 wzory marynarek, 2 rodzaje spodni oraz 3 modele bezrękawników oraz 8 swetrów.

- Nasza tegoroczna propozycja produktowa pozostaje spójna z wizerunkiem, jaki do tej pory udało nam się stworzyć. W ofercie na jesień 2014 znalazły się więc ubrania łączące w sobie tzw. casualowy luz i ponadczasową elegancję – wyjaśnia Krzysztof Kosmowski, właściciel marki.

Wybór stylu półformalnego  nie był oczywiście przypadkowy. Produkty Victorio od samego początku kierowane są do osób świadomie dbających o własny wizerunek, dla których ubiór jest zabawą i przyjemnością, a jednocześnie pozwala wyrazić swoją osobowość.

Co oczywiste, inspirację w tym wypadku stanowił styl włoski, nadający tradycyjnym produktom odrobinę nowoczesności. Jak pokazuje praktyka, Polacy coraz chętniej sięgają po tego typu rozwiązania. Swetry lub marynarki pasujące zarówno do klasycznych, garniturowych spodni, jak i do jeansów, cieszą się w naszym kraju dużą popularnością.

Właścicielem Victorio jest działający na krajowym rynku od ponad 10 lat białostocki producent odzieży Prestige Męski. Całą najnowszą, jesienną kolekcję znaleźć można w odświeżonym niedawno sklepie internetowym marki. Część produktów dostępna jest także w wybranych salonach stacjonarnych firmy Prestige oraz w sklepach partnerskich.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.