Wyniki sprzedaży Grupy Inpro w III kwartale 2014 r.
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za trzeci kwartał 2014 r. Zrealizowano przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 107 umów osiągając tym samym wynik analogicznego okresu roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do września br. Grupa odnotowała 24% wzrost podpisując 323 umowy netto.
2014-10-07, 16:35

Grupa Inpro w III kwartale 2014 r. odnotowała taki sam wynik, jak w analogicznym okresie roku poprzedniego, podpisując 107 umów netto. Również Spółka Inpro osiągnęła podobny wynik sprzedaży mieszkań podpisując 91 umów netto, czyli o 3% mniej niż w tym samym okresie 2013 r., kiedy suma ta wynosiła 94 umowy.

Od początku stycznia do końca września br. Grupa Inpro podpisała łącznie 323 umowy netto, czyli o prawie 24% więcej, niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy podpisała 261 umów. Również Spółka Inpro odnotowała bardzo dobry wynik podpisując w ciągu dziewięciu miesięcy br. 267 umów netto, czyli o blisko 16% więcej, niż w okresie od stycznia do września 2013 r.

Narastająco od stycznia do września 2014 roku Grupa Inpro przekazała 176 mieszkań.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.