„Nasercuj się!” i pomóż im wygrać z chorobą
Technika i forma są w zasadzie nieważne. Mogą być namalowane, ulepione, ułożone, ale najlepiej, aby zostały narysowane... na policzku. Mowa o sercach, do stworzenia których zachęca Fundacja „Pomóż Im” w ramach jej nowej akcji - „Nasercuj się!”, która wystartowała we wtorek 9 września. Liczy się prosty symbol, który ma pokazać, że serce mamy nie tylko na dłoni!
2014-09-10, 22:07

Jak informuje przedstawicielka Fundacji – Inga Januszko – Manaches każdy, komu trudny los chorych maluchów będących pod opieką Fundacji jest bliski, może to wyrazić bardzo prostym, ale sympatycznym gestem – malując np. na swoim policzku serduszko. Nazwa akcji wzięła się od połączenie dwóch słów: narysuj i serce. Tak właśnie wyszło „Nasercuj!”

Decydując się na udział w projekcie, podejmujemy również zobowiązanie, aby wesprzeć działania Fundacji symbolicznym datkiem w wysokości 10 zł. Akcja nosi cechy kampanii „wirusowej”, dlatego ma zarażać swoją pozytywną energią kolejne osoby.

Najlepszym miejscem do prowadzenia takich działań są oczywiście media społecznościowe – a w szczególności portal facebook.com. To tam bowiem należy opublikować swoje „nasercowane” zdjęcie lub krótkie video dokumentujące nasze przyłączenie się do akcji oraz nominować kolejne 3 osoby. Jeżeli nie chcemy dosłownie się „nasercować”, ale pragniemy pomóc podopiecznym Fundacji powinniśmy przelać na jej konto 50 zł.

- Poprzez akcję „Nasercuj się!” chcemy zbudować szerokie grono przyjaciół dzieci, którymi na co dzień opiekuje się Fundacja. Chcemy zachęcić wszystkich ludzi o dobrych sercach, aby pokazali je światu malując je na swojej twarzy i  pomogli tym samym dzieciom w walce z chorobą- tłumaczy Inga Januszko – Manaches.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.