PR Inspiration z nowym Klientem
W lipcu kompleksową obsługę Public Relations galerii handlowej - Poznań City Center objęła agencja - PR Inspiration. Agencja jest odpowiedzialna za działania wizerunkowe oraz obsługę kanałów społecznościowych. Do obowiązków PR Inspiration należy także doradztwo w zakresie aktywności CSR oraz obsługa relacji inwestorskich.  
2014-08-05, 22:23

PR Inspiration prowadzi strategię brandu i zajmuje się realizacją działań social media  galerii handlowej Poznań City Center. W ramach współpracy agencja podejmuje również działania media relations oraz nagłaśnia realizowane przez Klienta projekty. Z ramienia agencji za prowadzenie projektu będą odpowiedzialni Marcin Grygierek dyrektor generalny oraz Agnieszka Kalińska project manager.

O Poznań City Center

Poznań City Center to tętniące życiem serce stolicy Wielkopolski. Największe centrum handlowe w regionie, które na 3-ch kondygnacjach, o łącznej powierzchni 60 tysięcy m2    mieści ponad 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych oraz specjalny parking dla rowerzystów.  Galeria handlowa Poznań City Center mieści się pod jednym dachem wraz z Dworcem Głównym PKP oraz dworcem PKS – tworząc tzw. Zintegrowane Centrum Komunikacyjne.

O PR Inspiration

PR Inspiration to agencja Public Relations, która jest obecna na rynku od 2006r. Dzięki doskonałej znajomości specyfiki mediów oraz mechanizmów działania rynku agencja kreuje wizerunek swoich Klientów, tym samym precyzyjnie docierając do grup docelowych. PR Inspiration w swoim portfolio ma m.in. takich Klientów jak: IKEA Targówek, IKEA Janki, IKEA Kraków, BP Polska, Belgian Business Chamber, Galeria Krakowska, Ericpol, Krakvet czy TAURON Polska Energia.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.