Test marki Aquafresh® - Czy każda dziewczyna może olśniewać jak gwiazda?
Codziennie w mediach obserwujemy idealnie wykreowane sylwetki gwiazd. Ich urok osobisty oraz pewność siebie są zaklęte w zniewalającym uśmiechu. Urodowy eksperyment „Kto tak olśniewa?” marki Aquafresh® udowadnia, że każda dziewczyna dzięki pięknemu uśmiechowi może olśniewać jak gwiazda.
2014-07-09, 21:13

Pewność siebie tkwi w szczegółach -  ładnie ułożonych włosach, ulubionej koszulce jak również w niczym nieskrępowanym uśmiechu. Dzięki marce Aquafresh® HD White w prosty i szybki sposób przywrócisz zębom olśniewającą biel.

Celem urodowego eksperymentu przeprowadzonego w ramach akcji Aquafresh® było sprawdzenie, czy  każda „dziewczyna z sąsiedztwa” może olśniewać jak top modelka. Marka Aquafresh® do testu zaprosiła grupę dziewczyn, które nigdy nie miały do czynienia z modelingiem. Uczestniczki zostały poproszone o jedno zadanie - codzienne szczotkowanie zębów pastą Aquafresh® High Definition™ White przez 2 tygodnie. Nowa pasta Aquafresh® High Definition™ White zawiera unikalną technologię przywracania naturalnej bieli zębów za pomocą mikrodrobinek ILLUMIPEARLS™, która już od pierwszego szczotkowania usuwa przebarwienia oraz poleruje powierzchnię zębów.

Efekt  sesji  zdjęciowej zaskoczył organizatorów jak i same uczestniczki. Lśniąca biel zębów osiągnięta po zastosowaniu pasty Aquafresh® High Definition™ sprawiła, że dziewczyny zostały odebrane jak profesjonalne modelki, a same  poczuły się jak prawdziwe gwiazdy.

Dzięki specjalnej aplikacji stworzonej przez Aquafresh® „Kto tak olśniewa? Gwiazda czy Dziewczyna z sąsiedztwa?” każdy może wziąć udział w eksperymencie i spróbować odgadnąć, kto kryje się pod czarującym uśmiechem. Zagraj z przyjaciółmi i odkryj siłę uśmiechu! Aplikacja dostępna na stronie internetowej: www.ktotakolsniewa.pl

O Aquafresh®

Aquafresh® Feel Good Protection to marka, która zapewnia pełną ochronę jamy ustnej dla całej rodziny oferując bogatą gamę produktów: pasty i szczoteczki do zębów oraz płyny do płukania jamy ustnej. Produkty Aquafresh® pozwalają dzieciom i dorosłym cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem każdego dnia. Więcej informacji na stronie www.aquafresh.pl.

Aquafresh® jest marką zaangażowaną społecznie. W Polsce marka jest inicjatorem i sponsorem największego programu edukacyjnego z zakresu szerzenia higieny jamy ustnej wśród przedszkolaków - Akademia Aquafresh. Dowiedz się więcej o programie na stronie www.akademia-aquafresh.pl i dołącz do nas na Facebooku.

O GSK (GlaxoSmithKline)

GSK to jedna z wiodących firm branży ochrony zdrowia na świecie. Prowadzi badania mające na celu poprawę jakości życia ludzkiego, pozwalając ludziom osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej. GSK składa się z trzech jednostek biznesowych: tworzy szczepionki (GSK Vaccines), nowoczesne leki na receptę (GSK Pharmaceutical) oraz produkty ochrony zdrowia (GSK Consumer Healthcare). Działalność firmy oparta jest na osiągnięciach

i odkryciach naukowych wykorzystywanych przy opracowywaniu innowacyjnych produktów.

O GSK (GlaxoSmithKline) Consumer Healthcare

GSK Consumer Healthcare działa na ponad 100 rynkach i sprzedaje 2 miliardy produktów rocznie. W ofercie firmy znajdują się produkty prozdrowotne z czterech kategorii: wellness (leki bez recepty), higiena jamy ustnej, pielęgnacja i ochrona skóry oraz żywienie. GSK CH jest właścicielem znanych marek globalnych, m.in.: Sensodyne, Aquafresh, NiQuitin, Panadol, Zovirax oraz lokalnych, m.in. Rutinocorbin. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.gsk.com

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.