Światowa rewolucja w rich mediach
Na czym polega innowacja? Do tej pory kampanie w rich mediach były rozliczane w modelu CPM. Reklamodawca płacił za odsłony niezależnie od efektu. Dzięki AdSparc reklamodawcy są chronieni przed nadmiernymi wydatkami ponieważ rozliczają się w modelu CPE.
„Cieszymy się, że możemy udostępnić zarówno polskim jak i zagranicznym marketerom platformę, która umożliwi im przeprowadzanie oszczędnych i efektywnych kampanii brandingowych. AdSparc to doskonałe narzędzie żeby przekazać użytkownikowi, jak najwięcej informacji o produkcie i tym samym zachęcić go do wejścia w świat marki”. – mówi Jakub Oleksy, Szef Sparc Media w Europie Środkowej i Wschodniej. „Dzięki rozliczeniu kampanii w modelu CPE AdSparc to bardzo przyjazne dla budżetu narzędzie, które wykorzystuje najlepsze cechy RTB tj. precyzyjne targetowanie czy obecność w wielu portalach lub serwisach. Istotnie zwiększa to świadomość marki i buduje jej wizerunek w niespotykany dotąd sposób” – dodaje.
Dlaczego warto wybrać kampanie rich mediowe rozliczane w modelu CPE?
AdSparc gwarantuje, że konsumenci wejdą w świat marki i dowiedzą się o najważniejszych cechach wprowadzanego produktu. Co to znaczy? Wyświetlenia są liczone tylko jeśli internauta wykona określoną czynność np. zarejestruje się, odbierze kupon, podzieli się opinią w mediach społecznościach itd. Eliminuje to wiele problemów związanych np. z odsłonami generowanymi przez boty lub reklamami, które nie załadowały się w pełni.
O Sparc Media:
Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 24 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia 68 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokyo, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie i Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, IPONWEB. Więcej informacji na: www.sparcmedia.com