Bielmar prezentuje nowe logo
Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki – Zawsze smakuje!. Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu  dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika, dominującego w pierwowzorze.
2014-06-16, 22:02

Nowe logo to inwestycja w znak nowoczesny i prostszy, a dzięki temu bardziej funkcjonalny w codziennej eksploatacji. Utrzymanie wizualnej spójności między starym i nowym znakiem ma na celu podkreślenie wieloletniej tradycji Spółki. Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal 70. lat pozwoliły nam zbudować silną i rozpoznawalną markę. – mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji. Pierwowzór nowego logotypu funkcjonował w identyfikacji spółki od 1990 roku. Nową wersję znaku zaprojektowała agencja brandingowa Sputnik Design.

Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”, jako jeden z niewielu znaczących producentów na rynku tłuszczów, (obecnie gracz nr 3 w kategorii margaryn), posiadają w 100% polski kapitał. To silna spółka pracownicza, której udziały od 1994 roku znajdują się w posiadaniu, między innymi, byłych i obecnych pracowników. Status eksperta zawdzięcza trosce o najwyższą jakość produktów, komponowanych według autorskich receptur z wykorzystaniem naturalnych składników. Renomowane marki margaryn: Śniadaniowa i Palma z Murzynkiem pozycjonują Spółkę w gronie liderów branży spożywczej w Polsce.

www.bielmar.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.