Temkin Group przyznaje firmie Verint nagrodę “2014 Customer Experience Vendor Excellence Award”
Firma Verint® Systems Inc. poinformowała, że otrzymała nagrodę „2014 Customer Experience Vendor Excellence Award” przyznawaną przez Temkin Group, firmę zajmującą się badaniem relacji z klientami i doradztwem w tym zakresie. Temkin Group nagradza producentów, którzy oferują produkty i usługi wspierające przedsiębiorstwa w udoskonalaniu obsługi klienta.
2014-06-12, 22:17

Rozwiązania Verint do optymalizowania relacji z klientami pozwalają klientom lepiej zorganizować pracę pracowników oraz agentów call centre, doskonalić procesy biznesowe i wzbogacać interakcje z klientami. Wszystko to jest możliwe przez:

• rejestrowanie i kontrolowanie informacji dotyczących interakcji z klientami i wydajności personelu wielu działów w poszczególnych kanałach sprzedaży;

• wykorzystanie analiz do identyfikowania trendów i zachowań pracowników i klientów;

• stosowanie wspomaganych procesów biznesowych i zalecanych dialogów, aby zapewnić szybką, precyzyjną i spersonalizowaną obsługę – od podejścia „next best action”, czyli określania najlepszych działań dostosowanych do danego klienta, po „next best offer”, czyli określanie najlepszej oferty;

• połączenie kanałów komunikacji, aby zapewnić kompletną, spójną i dostosowaną do kontekstu obsługę, która odgrywa istotną rolę przy każdym kontakcie z klientem.

Nagrody Temkin Group są przyznawane przez jury składające się z pięciu branżowych ekspertów, którzy oceniają możliwości, wskaźniki sukcesu i przykłady wdrożeń rozwiązań danego producenta. Ocena uwzględnia też bezpośrednie opinie klientów.

„Gratulujemy firmie Verint znalezienia się w gronie tegorocznych zwycięzców” – powiedział Bruce Temkin, specjalista w dziedzinie przekształcania relacji z klientami i partner zarządzający w Temkin Group. „Wśród nominowanych znaleźli się znakomici kandydaci. Cieszymy się bardzo, że tak wielu doświadczonych producentów rozwiązań pomaga przedsiębiorstwom podnieść poprzeczkę w obszarze obsługi klienta”.

Informacje o Temkin Group

Temkin Group (www.temkingroup.com) jest czołową i powszechnie cenioną firmą zajmującą się badaniem relacji z klientami i doradztwem w tym zakresie. Z jej analiz i porad korzysta wiele dużych marek z całego świata, które pracują nad przekształceniem swojej działalności. Temkin Group łączy innowacyjne koncepcje w dziedzinie relacji z klientami z dogłębnym zrozumieniem dynamiki funkcjonowania przedsiębiorstw, pomagając firmom w szybszym osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Więcej informacji o nagrodzie Customer Experience Vendor Excellence Award można znaleźć na blogu Customer Experience Matter w serwisie ExperienceMatters.wordpress.com.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.