Nowe saloniki Kolportera otwarte w maju
Salon Top-Press, mieszczący się w Centrum Pogodne w Oleśnicy, to jeden z dziewięciu nowych punktów handlowych Kolportera otwartych w maju br. Aktualnie firma dysponuje 809 salonikami prasowymi i 176 Top-Pressami.
2014-06-10, 14:29

Od kilku miesięcy Kolporter kontynuuje rozwój swoich sieci, polegający na lokalizacji punktów handlowych w nowoczesnych i atrakcyjnych handlowo miejscach. Już ponad połowa saloników prasowych i Top-Pressów znajduje się w galeriach i centrach handlowych, super- i hipermarketach oraz dyskontach.

W maju br. nowe Top-Pressy, oprócz punktu w Oleśnicy, ruszyły także w Kutnie (Galeria Marcredo) i Ostrołęce (Galeria Bursztynowa). Natomiast nowe saloniki prasowe otwarto w Kraśniku (Biedronka), Siedlcach (Carrefour), Szczecinie (ul. Wojska Polskiego 39), Świebodzinie (ul. Łużycka 13), Łukowie (ul. Kwiatkowskiego 3) oraz w Turce (Biedronka).

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.