Zagłosuj na swojego faworyta w finale Angażu Żywca!
Prawie 5 000 zgłoszeń, 5 zadań, 20 dni zaciekłej walki – tak można podsumować pierwszy etap wyjątkowego konkursu stażowego – Angażu Żywca. Po emocjonujących obradach, jury wybrało pięciu finalistów, którzy mają szansę dołączyć do ekipy organizującej Męskie Granie
2014-05-30, 22:36

i zdobyć 10 tys. zł pensji. Teraz od decyzji internautów zależy, kto zdobędzie pracę swoich marzeń i spędzi wakacje w niezapomnianej trasie koncertowej. Swój głos można oddawać

na stronie www.juwenaliazywca.pl.

W drugim etapie akcji finaliści zmierzą się z kolejnym wyzwaniem. Zadaniem studentów będzie nakręcenie krótkiego filmu, w którym pokażą niezwykłe emocje towarzyszące Juwenaliom Żywca i udowodnią, że Angaż powinien trafić właśnie do nich.

31 maja na stronie www.juwenaliazywca.pl rozpocznie się głosowanie internautów na najlepszą pracę finałową. Wybory zakończą się 8 czerwca. Poznamy wówczas trzy osoby, spośród których zostanie wybrany zwycięzca konkursu.

Angaż Żywca to wyjątkowa akcja skierowana do studentów, towarzysząca Juwenaliom Żywca. Projekt pozwala niemalże z dnia nad dzień trafić do pracy swoich marzeń – zwycięzca konkursu będzie miał możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w kraju podczas trasy koncertowej Męskie Granie 2014 i rozwijania swoich pasji pod ich okiem.

W ramach Juwenaliów marka Żywiec sponsoruje 12 imprez w siedmiu największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Podczas wydarzeń studenci nie tylko bawią się przy świetnej muzyce, ale też biorą udział w konkursach i zabawach z nagrodami. Uczestnicy m.in. walczą w turnieju znanej na całym świecie gry Papier-Nożyce-Kamień, utrwalają najlepsze momenty imprezy z Żywiec Foto Box oraz toczą bitwy na kolory podczas Paint Powder Fight.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.