i zdobyć 10 tys. zł pensji. Teraz od decyzji internautów zależy, kto zdobędzie pracę swoich marzeń i spędzi wakacje w niezapomnianej trasie koncertowej. Swój głos można oddawać
na stronie www.juwenaliazywca.pl.
W drugim etapie akcji finaliści zmierzą się z kolejnym wyzwaniem. Zadaniem studentów będzie nakręcenie krótkiego filmu, w którym pokażą niezwykłe emocje towarzyszące Juwenaliom Żywca i udowodnią, że Angaż powinien trafić właśnie do nich.
31 maja na stronie www.juwenaliazywca.pl rozpocznie się głosowanie internautów na najlepszą pracę finałową. Wybory zakończą się 8 czerwca. Poznamy wówczas trzy osoby, spośród których zostanie wybrany zwycięzca konkursu.
Angaż Żywca to wyjątkowa akcja skierowana do studentów, towarzysząca Juwenaliom Żywca. Projekt pozwala niemalże z dnia nad dzień trafić do pracy swoich marzeń – zwycięzca konkursu będzie miał możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w kraju podczas trasy koncertowej Męskie Granie 2014 i rozwijania swoich pasji pod ich okiem.
W ramach Juwenaliów marka Żywiec sponsoruje 12 imprez w siedmiu największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Podczas wydarzeń studenci nie tylko bawią się przy świetnej muzyce, ale też biorą udział w konkursach i zabawach z nagrodami. Uczestnicy m.in. walczą w turnieju znanej na całym świecie gry Papier-Nożyce-Kamień, utrwalają najlepsze momenty imprezy z Żywiec Foto Box oraz toczą bitwy na kolory podczas Paint Powder Fight.