Tyski operator kredytowy, pragnie w ten sposób wesprzeć Agencje Kredytowe z mniejszych miejscowości, które w większości nie prowadzą działań w zakresie marketingu internetowego i pozycjonowania. Oferując partnerom darmowe, profesjonalne strony wizytowe i marketingowe daje im niesamowitą okazję, by całkowicie za darmo mogli wypromować swoją Agencję na platformie jednej z najszybciej rozwijającej się sieci pośrednictwa kredytowego.
GTF, czyniąc ofertę kompleksową, wesprze podstronę Agencji darmową usługą pozycjonowania na kluczowe hasła odpowiednio przypisane do partnera i lokalizacji. - Wiele firm w mniejszych miastach, nie ma świadomości, jak istotnym zagadnieniem w dzisiejszym biznesie jest „widoczność w internecie”. A dziś pierwszym krokiem Klienta w procesie zakupowym staje się wyszukiwarka Google. Dzięki naszej akcji, kredytobiorcy poszukujący w internecie szybkiej pożyczki w wybranym mieście zostaną nakierowani na współpracującą z nami Agencję. Udział w programie pozwoli więc na realne zwiększenie potencjału marketingowego oraz wzrost lokalnej sprzedaży produktów bankowych. - informuje Paweł Kosmala.
Dane kontaktowe wpisane przez internautę na stronie marketingowej będą bezpośrednio przekazywane na adres e-mail Agencji, przez co będzie ona stale i na bieżąco informowana o efektach prowadzonej akcji. Po zakończeniu programu pilotażowego trwającego 6 miesięcy, GTF przygotuje i zaprezentujemy podsumowanie jak wstawiona podstrona i pozycjonowanie wpłynęło na wzrost zapytań do biura oraz sprzedaż. Wówczas to Agencja podejmie decyzję o przedłużeniu okresu pozycjonowania.