Dawid Słomian, który został mianowany Dyrektorem Generalnym GTF, od 2000 roku związany jest z sektorem bankowym. Współpracował między innymi z Bankiem Handlowym oraz Citibankiem. Od 2002 roku działa w SKOK Kopernik jako menedżer kilku oddziałów, kierownik działu zarządzania jakością, kierownik regionu oraz dyrektor sprzedaży, a od 2010 roku jako członek zarządu. Jest absolwentem studiów doktoranckich Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Do zespołu dyrekcji zarządzającej dołączył również Cezary Borek, który pełni w GTF od blisko roku obowiązki Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju. Studiował on na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie. Posiada Dyplom Ministra Skarbu Państwa do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Związany jest z segmentem consumer finance od blisko 20 lat, będąc w tym czasie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich m.in. w GE Capital Banku (późniejszy GE Money, obecnie Bank BPH), ING Banku Śląskim, Best SA (będącym w grupie BRE Bank), Domu Finansowym QS, PTF SA (obecnie Santander Consumer Bank). Współpracował również z firmą MW Trade SA w zakresie consultingu oraz audytu finansowo-zarządczego placówek publicznej służby zdrowia na terenie całego kraju.
Dyrektorem marketingu GTF natomiast został Dariusz Polak, który ma ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz zarządzaniu projektami marketingowymi i PR. Jest absolwentem studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej (marketing internetowy). Od ponad 5 lat obejmuje kierownicze stanowiska odpowiadając za skuteczne zarządzanie i motywację zespołu oraz za realizację zamierzonych celów. W swojej pracy stosuje nowoczesne kanały komunikacji marketingowej, dbając jednocześnie o efektywne wykorzystanie środków finansowych. Poprzez analizę działań i proponowanie nowych rozwiązań internetowych wspierał sukcesy takich firm jak: SKOK Piast, eSKY PL SA, VERTIS.pl. W latach 2011 - 2013 z sukcesem prowadził dział marketingu Profi Credit. Współtworzył rozwój unikalnych i nowoczesnych sieci Programów Partnerskich oraz narzędzi wspierających sprzedaż.
Zarząd Spółki nadal będzie zajmował się zagadnieniami strategicznymi i budżetowymi. Nowe rozwiązanie organizacyjne ma na celu poprawienie komfortu pracy oraz przyśpieszenie trybu podejmowania decyzji, co w efekcie ma zdynamizować rozwój Spółki GTF.