Rewolucja w cyfrowym outdoorze
Nadchodzi rewolucyjna zmiana w polskim outdoorze. Już wkrótce do przeprowadzenia kampanii na kilkuset ekranach LED w całym kraju wystarczy… kilka kliknięć myszką. – Jesteśmy świadkami powstania nowego medium reklamowego – mówią inwestorzy, którzy wsparli projekt.
2014-03-21, 23:22

Na pomysł połączenia ekranów w spójną sieć wpadli właściciele agencji reklamowej MYLED. – Jesteśmy przekonani, że telebimy są przyszłościowym nośnikiem, ale rozproszone nie miały szans na użycie w dużych kampaniach. Dlatego stworzyliśmy integrującą je platformę internetową – wyjaśnia Grzegorz Śliwa, prezes MYLED i jeden z pomysłodawców systemu.

MYLED nie stawia nowych nośników, lecz konsoliduje już istniejące. – To jakościowa zmiana tego sektora rynku reklamy. Do chwili obecnej wykorzystywany był głównie przez lokalnych reklamodawców. Integracja w jednym systemie technologicznym umożliwi łatwą realizację kampanii ogólnopolskich. – mówi Marcin Woźniak, były członek zarządu ARBOinteractive Polska i Goldbach Audience, a obecnie prezes funduszu Knowledge Hub, który zainwestował w realizację projektu.

Internetowa platforma pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym. Dzięki MYLED można on-line wgrać własny spot, ustalić czas jego emisji, dobrać standard i lokalizację nośników oraz automatycznie wygenerować raport podsumowujący kampanię. – Od teraz wystarczy połączenie z siecią i kilka kliknięć, żeby przeprowadzić kampanię na nośnikach w całym kraju – mówi Grzegorz Śliwa.

Platforma MYLED pozwala uniknąć żmudnego rezerwowania nośników i konieczności indywidualnego kontaktu z właścicielami pojedynczych ekranów. – To oznacza pojawienie się nowego medium reklamowego w naszym kraju. Domy mediowe i agencje reklamowe dostają wreszcie narzędzie integrujące i standaryzujące rynek cyfrowego outdooru. System działa podobnie jak adserwery w internecie. Reklamy nie pojawiają się na witrynach internetowych tylko na nośnikach offline. Ekrany LED będą mogły wykorzystać swe przewagi nad statycznymi i kłopotliwymi w obsłudze billboardami – mówi Marcin Woźniak.

System oficjalnie został oddany do użytku na początku marca. Obecnie obejmuje już blisko połowę nośników w kraju, a wciąż przyłączane są kolejne. W przyszłości firma planuje również integrację indoorowych ekranów LED i tworzenie w oparciu o nie sieci reklamowych.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.