KONSUMENCKI LIDER JAKOSCI 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcje Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujacych na polskim rynku.
Intencją badań realizowanych w ramach Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOSCI 2013 było zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług oraz zdefiniowanie ich segmentów. Zebrane informacje wykazały poziom świadomości konsumentów, co pozwoliło stworzyć ranking marek najbardziej rozpoznawalnych.
Innymi laureatami, wśród których znalazł się Tonsil są takie firmy jak Bayer, Bosch czy Warta.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego wyróżnienia. Pokazuje ono, że w świadomości klientów marka Tonsil jest nadal bardzo silna i rozpoznawalna. Fakt, że dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości został jasno i wyraźnie doceniony przez konsumentów - mówi Sławomir Wieszczeciński, właściciel Tonsilu.
Warto zaznaczyć, że w ramach kategorii „Głośniki profesjonalne” – znajomość marek, Tonsil zdeklasował pozostałych konkurentów plasując się również na pierwszym miejscu.
Tytuł KONSUMENCKI LIDER JAKOSCI 2013 jest kolejnym wyróżnieniem dla Tonsilu w ostatnim czasie. Przypomnijmy, że w listopadowym rankingu popularności producentów zestawów głośnikowych przygotowanym przez Skąpiec.pl Tonsil był także zwycięzcą.