White Magick odbuduje markę Tonsil
White Magick świadczyć będzie usługi z zakresu PR oraz marketingu dla firmy Tonsil. Umowa o współpracy przewiduje podjęcie działań zmierzających do odbudowy pozycji producenta na rynku.
2013-12-03, 23:17

White Magick zajmie się kreowaniem wizerunku firmy Tonsil w mediach, promocją produktów, a także udzieli wsparcia w procesach związanych ze sferą handlową, w szczególności tworzeniem kanału dystrybucji.

– Nie ukrywam, że umowa z Tonsilem ma dla nas szczególny charakter. Nie tylko ze względu na szeroki zakres współpracy, ale przede wszystkim sentyment do marki. Przecież Tonsil był niegdyś wizytówką Polski w świecie. Włożymy dużo serca i wysiłku, aby Tonsil znów wrócił do gry. Choć zdajemy sobie sprawę, że to trudne zadanie ze względu na ostrą konkurencję. – mówi Kajetan Adamczak, prezes White Magick.

Historia firmy Tonsil sięga końca II wojny światowej, kiedy poniemiecka fabryka sprzętu radiotechnicznego została oddana pod zarząd Polskiego Radia. W 1978 głośniki Tonsil trafiły na rynek amerykański, a dynamika sprzedaży na rynkach Zachodniej Europy wynosiła 2500 procent. W latach 80. kolumny Altus królowały w polskich domach. W drugiej połowie lat 90-tych firma znalazła się na zakręcie. Rodzimy rynek zalała fala taniego sprzętu z Azji, jednocześnie zapotrzebowanie na polski sprzęt na rynkach zachodnich wyraźnie zmalało. To sprawiło, że firma znalazła się w trudnej sytuacji finansowej, doszło do zmian własnościowych. W drugiej dekadzie XXI wieku Tonsil wraca w nowej odsłonie. Warto podkreślić, że wszystkie zestawy głośnikowe Tonsil produkowane są nadal we Wrześni co zapewnia właściwą kontrolę jakości.

Agencja White Magick posiada 7-letnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży nowych technologii. Z usług White Magick korzystali w przeszłości lub korzystają obecnie m.in.: Agito.pl, EVER, Hama, iiyama, IteCom Komputronik, Log Systems, PowerSales International.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.