Wśród punktów gastronomicznych na terenie galerii handlowej Brama Pomorza, której otwarcie planowane jest na jesień br., znajdą się restauracje i kawiarnie, takie jak Efez, Broaster i Choice. Mocnym punktem strefy gastronomicznej ma być międzynarodowa kuchnia, którą zapewnią różnorodni najemcy.
Efez to sieć restauracji obecna na polskim rynku od 12 lat. Swoim gościom oferuje oryginalne dania kuchni tureckiej oraz prawdziwe regionalne przysmaki. Broaster Chicken to amerykańska sieć posiadająca ponad 10.000 lokali, która powstała w 1954 roku. Choice to sieć kawiarni z oryginalnymi lodami i deserami, które są wyrabiane własnoręcznie i z wykorzystaniem naturalnych składników, w tym oryginalnej belgijskiej czekolady.
– Chcemy, aby nasz Food Court w galerii handlowej Brama Pomorza charakteryzował się bogactwem smaków. Efez i Broaster Chicken bardzo dobrze wpisują się w ten trend. Dodatkowo wszystkie trzy marki z powodzeniem funkcjonują w wielu naszych galeriach handlowych i są dobrze oceniane przez klientów. Cieszymy się, że będziemy mogli zaproponować podobną ofertę klientom Bramy Pomorza – mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.
Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levi’s, Nike oraz CCC. – Trwa finalizowanie umów z najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych sieciowych markach m.in. odzieżowych oraz innych operatorach gastronomicznych – wyjaśnia Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.
Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest na jesień 2013 roku.