- Płatności mobilne stają się coraz powszechniejszym rozwiązaniem, ponieważ gwarantują wygodę i oszczędność czasu. Dodatkowo, w ostatnim czasie obserwujemy dynamiczny rozwój płatnych stref parkowania w Polsce. To wszystko skłoniło nas do podjęcia decyzji o wprowadzeniu Pango na nowy rynek - mówi Włodzimierz Wysocki Dyrektor Generalny Pango Polska sp. z o. o.
Pango oferuje kierowcom minutowy system naliczania opłat, dlatego płacą oni jedynie za rzeczywisty czas parkowania. Aby rozpocząć korzystanie z sytemu należy się najpierw zarejestrować. Kierowca może to zrobić za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji dla smartfonów (iPhone, Android i Blackberry) lub telefonicznego Biura Obsługi Klienta. Rejestracja trwa kilka minut i jest bezpłatna.
Dużym udogodnieniem systemu jest jego szeroka dostępność. Użytkownicy mogą korzystać z Pango poprzez aplikację dla smartfonów i tabletów oraz SMSów. Mają też do dyspozycji telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (222-700-100) lub panel użytkownika na stronie internetowej www.pango.pl. Dzięki temu, system jest osiągalny praktycznie dla każdego. Zarówno dla posiadaczy smartfonów, ale także dla użytkowników telefonów starszej generacji.
Kierowca może płacić za parkowanie na dwa sposoby. Opcja post-paid jest możliwa po wprowadzeniu do systemu numeru karty kredytowej bądź debetowej. Natomiast przy opcji pre-paid, należy wcześniej dokonać przedpłaty na konto. Pango współpracuje z kartami Visa, Mastercard oraz Maestro.
- System jest w stałym kontakcie z kierowcą, wysyłając do niego powiadomienia w formie SMSów. Dzięki temu użytkownik jest informowany na bieżąco m.in. o tym, że jego samochód został właśnie sprawdzony przez kontrolera. Nasze doświadczenia z pierwszych miesięcy działalności Pango w Polsce są obiecujące. Klienci bardzo dobrze przyjęli naszą ofertę. – podkreśla dyrektor Włodzimierz Wysocki.