„Wielki test darmowej pożyczki” to już trzecia w tym roku kampania telewizyjna Vivusa. Nowy animowany spot przypomina o darmowej pierwszej pożyczce, której wzięcie można potraktować, jak swego rodzaju test na sprawdzenie reklamowanych atutów firmy.
-Nasza kampania dopasowana jest do pełni internetowego charakteru działalności. Internauci lubią testować różne produkty, korzystać z wersji demo. 1200 zł za darmo, przy pierwszej pożyczce, to taka wersja testowa naszego produktu – mówi Loukas Notopoulos prezes Vivus Finance.
Dodatkowo firma wyróżnia się tym, że pożycza za pierwszym razem najwyższe kwoty na rynku pożyczek online. Z badań firmy wynika, że taka strategia przynosi korzyści. Co trzeci użytkownik wraca po kolejną pożyczkę, gdy potrzebuje szybkiej gotówki.
Dotychczasowe kampanie telewizyjne za każdym razem przynosiły Vivusowi bardzo dobre rezultaty. Efektem pierwszej było przekroczenie granicy 100 tys. klientów. Rozwój związany z drugą sprawił, że zespół firmy rozrósł się do ponad stu osób. – Tym razem liczymy, że dzięki nowej kreacji, do końca wakacji przekroczymy 400.000 klientów – mówi Loukas Notopoulos .
Reklama będzie emitowana w m.in.: TVP, Polsacie, TVN i ich stacjach tematycznych. Wesprą je kanały grupy At Media i Discovery. Spot przygotowała agencja Momentum Worldwide. Film można obejrzeć pod adresem http://www.youtube.com/user/vivuspl.
***
Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Sprzedaż mikropożyczek w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl - bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus sprawdza historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF).