Marka SA finansuje zabiegi medyczne
Marka, specjalizująca się w udzielaniu szybkich pożyczek gotówkowych, rozszerza swoją ofertę o kolejny produkt. Dzięki podpisaniu umowy o współpracy reklamowej z białostocką kliniką Kriobank, notowana na NewConnect i Catalyst spółka będzie mogła udzielać pożyczek gotówkowych na leczenie niepłodności metodą in vitro. 
2013-06-19, 03:15

Podjęcie współpracy z Centrum Leczenia Niepłodności Małżeńskiej Kriobank zapewniło Marce wprowadzenie do swojej oferty nowego produktu, który jest skierowany do par borykających się z problemem niepłodności. Oferta dotyczy finansowania leczenia niepłodności potencjalnych Klientów, którzy w przyszłości będą mogli skorzystać z usług Marki również aby sfinansować inne zabiegi medyczne.

- Zarząd Marki ma za sobą najtrudniejszy okres prowadzonej w Spółce restrukturyzacji. Obecnie skupiamy się na poszukiwaniu nowych źródeł przychodów, które zdywersyfikują portfel udzielanych pożyczek. Uważam, że finansowanie zabiegów medycznych to doskonałe uzupełnienie naszej oferty produktowej, ponieważ branża medyczna bardzo intensywnie się rozwija. Jeżeli oferta związana z zabiegami in vitro spotka się z zainteresowaniem to będziemy chcieli poszerzyć naszą usługę o finansowanie kolejnych zabiegów i usług medycznych – mówi Jarosław Konopka, prezes  Marka S.A.

Jako pierwsze na wsparcie mogą liczyć osoby, które zdecydowały się na zabieg in vitro. Marka rozpoczęła już współpracę z pierwszym ośrodkiem, którym jest Centrum Leczenia Niepłodności Małżeńskiej Kriobank. Współpraca będzie polegała na informowaniu i reklamowaniu za pośrednictwem strony internetowej partnera o możliwości sfinansowania zabiegu in vitro.

- Obecnie intensywnie pracujemy nad poszerzeniem oferty produktowej. Nieustannie monitorujemy zmieniające się potrzeby naszych Klientów, a co za tym idzie – pojawienie się potrzeby wprowadzenia zupełnie nowych produktów. Pomimo dostępności dużej liczby wyspecjalizowanych klinik na polskim rynku medycznym, proces leczenia dla wielu młodych osób jest zbyt kosztowny, a przez to niemożliwy do zrealizowania. Wychodząc naprzeciw społecznym oczekiwaniom, Marka zdecydowała się na udzielanie wsparcia finansowego dla par pragnących poddać się metodzie leczenia niepłodności za pomocą in vitro – dodał Jarosław Konopka.

W ofercie Marka S.A. dotyczącej finansowania leczenia niepłodności metodą in vitro są pożyczki na konto bankowe w wysokości od 5.000 do 10.000 złotych na okres od 20 do 60 tygodni.

Informacje o Spółce:

Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 r. do oferty firmy wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na czwarty kwartał 2012 r. Spółka posiada - blisko 25 tys. klientów (26,9 tys. aktywnych umów).

Działalność sprzedażowa i inwestycyjna realizowana jest na obszarze dziesięciu województw: podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, małopolskiego oraz świętokrzyskiego. Obsługą klientów zajmuje się około 400 wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, docierających nawet do najmniejszych miejscowości w obszarze działania firmy.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.