Więcej kolorów w miastach – kampania reklamowa Gatta Basic Colorful
Od kwietnia największe polskie miasta nabiorą prawdziwie wiosennych kolorów. Wszystko za sprawą kampanii outdoorowej marki Gatta, która wkracza na tablice przy głównych ulicach i centrach handlowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu. Kampania promuje nową kolekcję odzieżową Gatta Basic Colorful.
2013-04-03, 11:05

Gatta w sezonie wiosenno-letnim stawia na kolor i w swojej nowej kolekcji odzieżowej – Basic Colorful – proponuje intensywne odcienie czerwieni, turkusu, amarantu czy zieleni. Te modne, wiosenne kolory za sprawą Gatty wkraczają również do największych polskich miast. Marka w celu promocji nowej kolekcji zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii outdoorowej

Na potrzeby kreacji przygotowana została wizerunkowa sesja zdjęciowa, której autorem jest, współpracujący z Gattą, fotograf Wojtek Wojtczak.

Za zakup outdooru odpowiada dom mediowy Arena Media.

Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.