Gatta w sezonie wiosenno-letnim stawia na kolor i w swojej nowej kolekcji odzieżowej – Basic Colorful – proponuje intensywne odcienie czerwieni, turkusu, amarantu czy zieleni. Te modne, wiosenne kolory za sprawą Gatty wkraczają również do największych polskich miast. Marka w celu promocji nowej kolekcji zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii outdoorowej
Na potrzeby kreacji przygotowana została wizerunkowa sesja zdjęciowa, której autorem jest, współpracujący z Gattą, fotograf Wojtek Wojtczak.
Za zakup outdooru odpowiada dom mediowy Arena Media.
Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.