Wygraj praktykę w Nestle – weź udział w II edycji konkursu żywieniowego
Jak zachęcić studentów i absolwentów, którzy interesują się prawidłowym żywieniem i zdrowiem do budowania świadomości społecznej w tym zakresie? Jak pomóc im łączyć zdobytą na studiach wiedzę z praktycznymi umiejętnościami? Firma Nestlé, już po raz drugi – w ramach konkursu żywieniowego – dostarcza im, za pośrednictwem Facebooka, zadanie, dzięki któremu mogą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności oraz zdobyć merytoryczne nagrody.
2013-03-25, 11:56

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.com.

Ogólnopolski konkurs żywieniowy Nestlé jest realizowany w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness (NHW) popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Celem jest wsparcie młodych żywieniowców oraz pasjonatów racjonalnego żywienia w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.

Z najnowszego raportu Instytutu Badawczego Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” wynika, że zaledwie 13% Polaków je odpowiednio, czyli pięć posiłków dziennie. Mimo to stale rośnie zainteresowanie zagadnieniami zdrowia i żywienia, a wraz z nim zapotrzebowanie na specjalistów w tych dziedzinach – tłumaczy Blanka Mellova, Kierownik Centrum ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A.

Jako platformę komunikacyjną konkursu wykorzystano Facebook, na którym uruchomiono fanpage avatara projektu –Natalii Honoraty Witalnej. W I edycji to Natalia pełniła rolę wirtualnego pacjenta dla studentów, których zadaniem było ułożenie dla niej planu zdrowego odżywiania. W tym roku, bogatsza o wiedzę z zakresu żywienia i zdrowia, będzie obserwować swoją 4–osobową rodzinę, każdego dnia informując fanów o swoich spostrzeżeniach na Facebooku. Zadaniem uczestników tej edycji konkursu będzie opracowanie dla nich optymalnego planu odżywiania i modyfikacji stylu życia.

Konkurs jest skierowany do studentów i absolwentów do 26. roku życia. Na autorów najlepszych prac czekają merytoryczne nagrody:

- praktyka w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska S.A.

- studia podyplomowe z zakresu żywienia człowieka

- udział w ogólnopolskiej konferencji żywieniowej i szkolenie z autoprezentacji przeprowadzone przez agencję PR Synertime.

W konkursie wygrywa też uczelnia. Ta, której studenci uzyskają łącznie najwięcej punktów z ocen prac konkursowych, otrzyma grant naukowy o wartości 15 tys. zł na realizację projektów dydaktycznych.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

Zostać fanem Natalii Honoraty Witalnej na Facebooku.

Od 4.03.2013 obserwować nawyki żywieniowe i styl życia jej 4-osobowej rodziny.

Do 19.05.2013 zaproponować najlepszy plan odżywiania i modyfikacji stylu życia rodziny.

Informacje o projekcie znajdą się na plakatach i ulotkach dostępnych na uczelniach w całej Polsce. O szczegółach inicjatywy będzie się można również dowiedzieć podczas wybranych targów pracy i innych wydarzeń przeznaczonych dla studentów. Bohaterów tegorocznej edycji będzie promował film dostępny na YouTube oraz fanpage’u inicjatywy.

Projektowi będą towarzyszyć także spotkania specjalistów ds. żywienia Nestlé Polska S.A. ze studentami w całej Polsce. Celem tego „żywieniowego roadshow” jest wsparcie osób zainteresowanych prawidłowym żywieniem i zdrowiem w poszerzaniu wiedzy i praktycznych umiejętności, a tym samym pomoc w zdobyciu doświadczenia zawodowego, istotnego dla rozwoju ich kariery i praktyki zawodowej.

Partnerami ogólnopolskiego konkursu żywieniowego Nestlé są: Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Kierunków Rolniczych i Nauk Pokrewnych IAAS Polska.

Liderem projektu ze strony Nestlé Polska S.A. jest Katarzyna Zadka, Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A. Za działania public relations odpowiada agencja Synertime (wcześniej Eskadra PUBLICA).

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.com.

***

Ogólnopolski projekt żywieniowy Nestlé jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z obszarów zdrowia i prawidłowego odżywiania. Inicjatywa ma na celu praktyczne przygotowanie do podjęcia pracy, wsparcie rozwoju i kariery zawodowej przyszłych żywieniowców. Projekt realizowany jest od 2012 roku. W I edycji wzięli udział studenci kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka z uczelni w całej Polsce. Ich zadaniem było opracowanie planu odżywiania dla obserwowanej za pośrednictwem Facebooka wirtualnej postaci – Natalii Honoraty Witalnej. W ramach konkursu przysłano łącznie ponad tysiąc stron zaleceń zmiany diety i stylu życia dla avatara projektu. Inicjatywie towarzyszyły spotkania ze specjalistami ds. żywienia z Nestlé Polska S.A. na polskich uczelniach.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.