PZU innowacyjnie promuje w GG bezpieczną jazdę
Użytkownicy najnowszej wersji komunikatora GG mogą sprawdzić swój refleks i poznać zasady bezpiecznej jazdy dzięki specjalnej kampanii przygotowanej przez GG dla PZU.
2013-03-14, 23:15

Kampania o nazwie „Jeżdżę bezpiecznie z PZU” promuje wiedzę o bezpiecznej jeździe samochodem poprzez zabawę. Dzięki przygotowanej przez GG bezpłatnej aplikacji dostępnej w najnowszej wersji komunikatora (GG na komputer i przeglądarkę – http://www.gg.pl/info/ ), użytkownicy mogą zagrać w 4 gry i sprawdzić w nich swój refleks, umiejętność podzielności uwagi, skupienia się na kilku rzeczach równocześnie, a także swoją znajomość przepisów ruchu drogowego.

Najważniejszym wirtualnym testem jest przejazd samochodem przez miasto. Podczas przemierzania internetowych ulic należy wykonać kilka zadań, jak np. w trakcie krótkiego postoju przed przejściem dla pieszych policzyć przechodniów, czy też odpowiadać na pytania kobiety, z którą rozmawia się przez zestaw głośnomówiący. Celem gry jest zwrócenie uwagi na zjawisko „inattentional blindness”, czyli ślepoty pozauwagowej polegające na tym, że w tym samym momencie można się skupić na ograniczonej liczbie zadań. PZU chce uświadomić kierowcom, że nawet podczas rozmowy przez zestaw głośnomówiący lub słuchawkowy ich koncentracja jest ograniczona i ma wpływ na prowadzenie samochodu.

Gry pozwalają na wspólne zdobywanie punktów w grupach do 3 osób, a rywalizacja staje się jeszcze bardziej emocjonująca także z uwagi na rankingi – grupowe i poszczególnych graczy.

PZU przygotował dla najlepszych graczy nagrody, m.in. atlasy samochodowe, a nagrodą dla najlepszej drużyny jest voucher na weekendowy kurs bezpiecznej jazdy.

Aby sprawdzić się w testach i powalczyć o nagrody, należy zainstalować w najnowszym GG bezpłatną aplikację o nazwie PZU dostępną w katalogu aplikacji komunikatora lub pod adresem www.gg.pl/#app/pzu_sa.

W działaniach promujących kampanię PZU wykorzystane zostaną banery w oknie rozmowy komunikatora, komunikat startowy oraz inne duże formaty oraz newsletter. Kampania kierowana jest do młodych kierowców z grupy 18-35 lat.

Kampania rozpocznie się 13 marca w sieci GG i trwać będzie do 10 kwietnia. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ACR.

Kampania przeprowadzona będzie w komunikatorze GG i serwisach: moto.gadu-gadu.pl, otomoto.pl oraz mojeauto.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.