Uważamy, że jest to doskonała okazja dla osób poszukujących ciekawych tytułów
w okazyjnych cenach, a także nieco inny sposób na zainteresowanie nowych czytelników książką. Akcja promocyjna obejmie wyłącznie książki znajdujące się w outlecie, które pochodzą ze zwrotów z księgarń. Jesteśmy pierwszym sklepem internetowym, który proponuje taką formę sprzedaży książek. Stawiamy na innowacje i nie boimy się nowych rozwiązań. Mamy nadzieję, że taki model sprzedaży książek spodoba się naszym Klientom, mówi Dorota Bachman, prezes zarządu Ravelo Sp. z o.o.
Jest to kolejna nowość w sklepie Ravelo, który niedawno został doceniony i uznany
za najbardziej innowacyjny sklep 2015 roku w konkursie e-Commerce Polska awards.
Nie spoczywamy na laurach i konsekwentnie realizujemy nasz plan bycia najbardziej innowacyjnym sklepem na rynku e-commerce – dodaje Bachman.
Do promocji został stworzony dedykowany mechanizm obliczający cenę książki na podstawie jej wagi i puli cenowej, do jakiej została wcześniej zakwalifikowana.
Aby zakupić książki na wagę należy odwiedzić stronę: http://www.ravelo.pl/ksiazki-na-kilogramy i dodać do koszyka książki objęte promocją „Książki na wagę” z wybranej przez siebie puli cenowej za kilogram. Książki ważone są w magazynie, a na stronie produktu klient otrzymuje informację o wadze książki i jej cenie promocyjnej.
Informacje podstawowe o Ravelo
Spółka Ravelo jest odpowiedzialna w Grupie PWN za sprzedaż w kanale internetowym oraz koordynowanie działań i projektów związanych z e-commerce w ramach Grupy. W skład
e-commerce Grupy PWN wchodzą takie sklepy jak: Ravelo.pl, Lideria.pl, Księgarnia Internetowa PWN.pl, Ibuk.pl, sklep wydawnictwa medycznego PZWL oraz serwisy społecznościowe: BiblioNETka.pl i czytampolskie.pl