Oferta Junior od teraz również w Inteligo
Od 4 września rodzice, którzy już mają lub otworzą rachunek w Inteligo mogą zakładać konta dla swoich dzieci poniżej 13. roku życia. Każdy młody klient, dla którego zostanie otwarte Inteligo Konto Dziecka, uzyska dostęp do nowoczesnego serwisu internetowego PKO Junior (junior.inteligo.pl), w którym pod kontrolą rodzica będzie mógł uczyć się oszczędzania, planowania swoich wydatków i korzystania z własnego rachunku bankowego Inteligo Konta Dziecka.
2015-09-07, 11:07

Otwarcie i prowadzenie konta oraz internetowe przelewy krajowe i doładowania telefonów są bezpłatne. Konto jest atrakcyjnie oprocentowane w wysokości 2,5 proc. w skali roku dla środków do 2 500 zł oraz 0,5% od nadwyżki ponad 2 500 zł. Odsetki są kapitalizowane tygodniowo, dzięki czemu dziecko łatwiej dostrzeże efekty oszczędzania.

Posiadacz Inteligo Konta Dziecka uczy się zarządzania swoim rachunkiem i stawia swoje pierwsze kroki w świecie finansów przy wykorzystaniu unikalnego serwisu internetowego PKO Junior. Serwis jest dostosowany do potrzeb najmłodszych klientów - jest kolorowy i multimedialny, z przyjazną nawigacją oraz możliwością wyboru tapety ekranu i dźwięków. Przy ich wykorzystaniu nauka oszczędzania staje się doskonałą zabawą. Dziecko ma możliwość tworzenia wirtualnych skarbonek zachęcających do oszczędzania na konkretny cel, inicjowania przelewów i doładowań telefonów (transakcja jest realizowana po potwierdzeniu rodzica), sprawdzania historii i bieżącego salda rachunku, zdobywania odznak za wykonanie zleconych przez rodzica zadań lub realizację swoich celów oszczędnościowych.

- Włączając Konto Dziecka do oferty Inteligo umożliwiliśmy jego klientom korzystanie z podobnego zakresu usług jaki mają klienci PKO Banku Polskiego. Obecnie prowadzimy ponad 170 tys. Kont Dziecka w PKO Banku Polskim. Nasi najmłodsi klienci rosną. Mamy już ponad 11 tys. Kont Dziecka, które po ukończeniu przez ich posiadaczy 13 lat zostały przekształcone na PKO Konto Pierwsze, rachunek dedykowany młodzieży w wieku 13-18 lat - mówi Jarosław Olbromski, dyrektor Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim. - Mamy nadzieję, że oferta skierowana do klientów Inteligo spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Inteligo Konto Dziecka to pierwszy etap praktycznej edukacji finansowej najmłodszych, by w przyszłości potrafili świadomie zarządzać swoimi finansami – dodaje.

Inteligo Konto Dziecka to także bezpieczeństwo i pełna kontrola rodzicielska. Rodzic otrzymuje w ramach obsługi swojego konta Inteligo dostęp do Aplikacji Rodzica, przy pomocy której ma możliwość kontrolowania i wspierania poczynań finansowych pociechy, w tym zatwierdzania zainicjowanych przez dziecko operacji. Może także zarządzać dostępem dziecka do poszczególnych funkcjonalności np. włączyć lub wyłączyć możliwość inicjowania przelewów. Rodzic może zasilać konto dziecka wykorzystując przelewy lub zlecenia stałe oraz usługę autooszczędzania, czyli automatycznego zasilenia rachunku dziecka, po wykonaniu na koncie rodzica płatności kartą, telefonem z IKO lub przelewu. Wystarczy, że rodzic wskaże rodzaj transakcji, dla których usługa ma być aktywna oraz wybierze jeden z trzech sposobów zasilania rachunku dziecka (przelew stałej kwoty lub procentowej wartości od każdorazowej transakcji bądź też przelew końcówki kwoty zaokrąglonej do pełnych złotych).

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w I półroczu 2015 roku wyniósł 1 350 mln zł. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.

źródło: media.pkobp.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy