StyLOVO w Poznań City Center
Była moda na „slow food”, „slow life”, a teraz przyszedł czas na „slow fashion” czyli trend, który mówi o rozsądnym podchodzeniu do zakupów. Jego główną ideą jest tworzenie modowych zestawów z wykorzystaniem kilku podstawowych elementów. Jednak jak dobrać „bazę” odpowiednią do naszej sylwetki? Na to pytanie można uzyskać odpowiedzi podczas cieszących się ogromną popularnością, StyLOVYCH Śród w Poznań City Center.
2015-07-22, 13:40

Co tygodniowa akcja na dobre zapisała się w kalendarzach poznaniaków. Cieszę się, że uczestnicy interesują się modą i chętnie korzystają z moich porad. StyLOVE Środy umożliwiają mi obserwowanie wpływu wiodących trednów na poznaniaków. Coraz bardziej ważna jest dla nich jakość ubrań, a także uniwersalność rzeczy, co doskonale wpisuje się w modę na częste, ale rozsądne zakupy - komentuje Monika Gąsiorek- Mosiołek, stylistka PCC.

Dotychczas w pierwszej tego typu, akcji w Poznaniu - StyLOVE Środy wzięły udział aż 72 osoby. W konsultacjach ze stylistką, a także makijażystkami mogą, co tydzień, uczestniczyć trzy osoby, które wcześniej się zarejestrują. Oprócz profesjonalnych porad modowych, analizy sylwetki, a także doboru ubrań, poznaniacy mają okazję skorzystać

z porad specjalistów marki Douglas dot. skóry i makijażu. Dodatkowo zakupy rozpoczynają się filiżanką ulubionej, aromatycznej kawy od TCHIBO.

Nasza akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co miesiąc kalendarz stylistki zapełnia się w przeciągu kilku godzin. Dlatego postanowiliśmy oprócz organizacji StyLOVYCH Śród, raz na kwartał przygotowywać modowe porady w formie wideo. Cykl StyLOVE Porady, można oglądać na naszym kanale na YouTube - informuje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.

Na akcję StyLOVE Środy w Poznań City Center trzeba zapisać się wcześniej na stronie http://poznancitycenter.pl/o-nas/zakupy-ze-stylistka/. Każdy, kto zarezerwuje termin

w kalendarzu będzie mógł skorzystać z bezpłatnej, godzinnej usługi stylistki, a także  konsultacji makijażowej w salonie Douglas. Poszukiwania wymarzonych ubrań poprzedzi filiżanka kawy w kawiarni TCHIBO.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy