ROCKWOOL po raz kolejny wybrany Budowlaną Marką Roku
Budowlana Marka Roku to jedno z najważniejszych wyróżnień branżowych w Polsce. O przyznaniu nagród decydują niezależne badania na grupie pracowników z ponad 2000 firm wykonawczych, dzięki czemu wyróżnienie jest jeszcze bardziej prestiżowe. Wysoka jakość produktów ROCKWOOL oraz łatwość i wygoda ich montażu zostały docenione już po raz dziesiąty.
2015-07-06, 16:38

Tytuł Budowlanej Marki Roku przyznawany jest już od jedenastu lat. Przez te lata nagroda zdobyła w środowisku budowlanym prestiż i uznanie. Duży wpływ na to ma sposób przyznawania nagrody – laureaci wyłaniani są na podstawie ankiet przeprowadzanych z praktykami – pracownikami firm wykonawczych z całego kraju. To oni mają okazję poznać produkty od podszewki i najlepiej potrafią określić ich jakość, innowacyjność czy łatwość montażu.

ROCKWOOL podczas uroczystej gali w hotelu Venecia Palace w Michałowiach k. Warszawy odebrał po raz dziesiąty wyróżnienie – tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Materiały izolacyjne – wełna mineralna” oraz Brązowej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Kompleksowe systemy ociepleń”. – Przez ponad dekadę nagroda zyskała duże uznanie reprezentantów polskiej branży budowlanej, dzięki temu, że jest wyrazem opinii wykonawców, czyli osób, które na co dzień pracują z ocenianymi produktami. Otrzymanie po raz kolejny wyróżnienia przyznawanego przez praktyków jest dowodem, że oferowane przez nas produkty mają najlepszą jakość i są przyjazne w montażu. Jest to duże wyróżnienie dla firmy ROCKWOOL, ale także znak, że dalej powinniśmy realizować działania i produkować materiały, które czynią nas liderem w branży. – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Swoją pozycję lidera w branży ROCKWOOL zawdzięcza nie tylko produktom o wyjątkowych parametrach i doskonałej jakości, ale także przeprowadzanym przez siebie na szeroką skalę akcjom edukacyjnym i marketingowym. Firma dba o stałe podnoszenie kwalifikacji fachowców z branży budowlanej – zarówno tych już pracujących w swoim zawodzie, jak i uczniów szkół czy uczelni o profilu budowlanym. ROCKWOOL prowadzi także akcję edukacyjną kierowaną do całego społeczeństwa – Szóste paliwo – która ma budować świadomość i informować w tematach związanych z efektywnością energetyczną. – Prawidłowo dobrana i zamontowana termoizolacja pozwala uzyskać wielowymiarowe korzyści w obszarze życia i komfortu mieszkańców całej gminy. Skalna wełna to także dodatkowe korzyści – jest niepalna, paroprzepuszczalna, odporna na wilgoć, oraz gwarantuje komfort akustyczny w pomieszczaniach – podsumowuje Łukasz Glapa.

Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Klasyfikację oparto o niezależne badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie pracowników ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.