ROCKWOOL po raz kolejny wybrany Budowlaną Marką Roku
Budowlana Marka Roku to jedno z najważniejszych wyróżnień branżowych w Polsce. O przyznaniu nagród decydują niezależne badania na grupie pracowników z ponad 2000 firm wykonawczych, dzięki czemu wyróżnienie jest jeszcze bardziej prestiżowe. Wysoka jakość produktów ROCKWOOL oraz łatwość i wygoda ich montażu zostały docenione już po raz dziesiąty.
2015-07-06, 16:38

Tytuł Budowlanej Marki Roku przyznawany jest już od jedenastu lat. Przez te lata nagroda zdobyła w środowisku budowlanym prestiż i uznanie. Duży wpływ na to ma sposób przyznawania nagrody – laureaci wyłaniani są na podstawie ankiet przeprowadzanych z praktykami – pracownikami firm wykonawczych z całego kraju. To oni mają okazję poznać produkty od podszewki i najlepiej potrafią określić ich jakość, innowacyjność czy łatwość montażu.

ROCKWOOL podczas uroczystej gali w hotelu Venecia Palace w Michałowiach k. Warszawy odebrał po raz dziesiąty wyróżnienie – tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Materiały izolacyjne – wełna mineralna” oraz Brązowej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Kompleksowe systemy ociepleń”. – Przez ponad dekadę nagroda zyskała duże uznanie reprezentantów polskiej branży budowlanej, dzięki temu, że jest wyrazem opinii wykonawców, czyli osób, które na co dzień pracują z ocenianymi produktami. Otrzymanie po raz kolejny wyróżnienia przyznawanego przez praktyków jest dowodem, że oferowane przez nas produkty mają najlepszą jakość i są przyjazne w montażu. Jest to duże wyróżnienie dla firmy ROCKWOOL, ale także znak, że dalej powinniśmy realizować działania i produkować materiały, które czynią nas liderem w branży. – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Swoją pozycję lidera w branży ROCKWOOL zawdzięcza nie tylko produktom o wyjątkowych parametrach i doskonałej jakości, ale także przeprowadzanym przez siebie na szeroką skalę akcjom edukacyjnym i marketingowym. Firma dba o stałe podnoszenie kwalifikacji fachowców z branży budowlanej – zarówno tych już pracujących w swoim zawodzie, jak i uczniów szkół czy uczelni o profilu budowlanym. ROCKWOOL prowadzi także akcję edukacyjną kierowaną do całego społeczeństwa – Szóste paliwo – która ma budować świadomość i informować w tematach związanych z efektywnością energetyczną. – Prawidłowo dobrana i zamontowana termoizolacja pozwala uzyskać wielowymiarowe korzyści w obszarze życia i komfortu mieszkańców całej gminy. Skalna wełna to także dodatkowe korzyści – jest niepalna, paroprzepuszczalna, odporna na wilgoć, oraz gwarantuje komfort akustyczny w pomieszczaniach – podsumowuje Łukasz Glapa.

Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Klasyfikację oparto o niezależne badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie pracowników ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy