mPay rusza na podbój Zatoki Perskiej
Już niedługo przy pomocy aplikacji mobilnej mPay będzie można płacić za bilety komunikacyjne oraz parkowanie w 6 państwach rejonu Zatoki Perskiej. mPay S.A., polska spółka notowana na rynku NewConnect, ogłosiła zawarcie swojego pierwszego międzynarodowego kontraktu z bahrajńską firmą eTime IT Solutions. Dzięki umowie flagowy produkt spółki trafi na smartfony mieszkańców najnowocześniejszych metropolii Bliskiego Wschodu. Rynkiem, na którym mPay zadebiutuje w rejonie Zatoki Perskiej będzie Królestwo Bahrajnu. Docelowo sieć akceptacji płatności mobilnych będzie rozwijana również w 5 innych państwach należących do Rady Współpracy Zatoki Perskiej, tj. w Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze i Omanie.
2015-07-03, 10:33

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani wyzwaniem, jakie stanowi nasz pierwszy międzynarodowy kontrakt. mPay to najdłużej działający na polskim rynku dostawca rozwiązań do płatności mobilnych. Wierzę, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu oraz innowacyjnej technologii zaoferujemy mieszkańcom sześciu państw rejonu Zatoki Perskiej produkt idealnie dostosowany do ich potrzeb i oczekiwań. Ekspansja na rynki zagraniczne stanowi, obok dalszego umacniania pozycji w kraju, element naszej długofalowej strategii rozwoju – mówi Jacek Bykowski, Prezes Zarządu, mPay S.A.

Usługa mPay zostanie uruchomiona w Królestwie Bahrajnu w ciągu 12 miesięcy od uzyskania przez firmę eTime wszystkich niezbędnych zezwoleń, co powinno nastąpić w najbliższym kwartale.

Oprócz funkcjonalności znanych polskim użytkownikom, mPay zaoferuje w rejonie Zatoki Perskiej możliwość obciążania rachunku telefonicznego kosztami biletów i parkowania. Dzięki temu rozwiązaniu z aplikacji będzie można korzystać bez konieczności podawania danych karty płatniczej.

Wprowadzenie usługi mPay na rynki RWZP to dla eTime IT Solutions projekt o priorytetowym, strategicznym znaczeniu. Na współpracę z mPay S.A. zdecydowaliśmy się ze względu na imponujące doświadczenie spółki oraz doskonałą elastyczność produktu, który można w każdym calu dostosować do potrzeb lokalnych rynków. Naszą misją jest podnoszenie jakości życia ludzi za pomocą innowacyjnych rozwiązań IT. Uważam, że współpraca z mPay idealnie się w tę misję wpisuje   – mówi Ali Badrani, Prezes Zarządu, eTime IT Solutions.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy